اعدام ابر جاسوس!! یا شوک درمانی مجدد به علت استیصال شدید؟

اعدام ابر جاسوس!!

یا شوک درمانی مجدد به علت استیصال شدید؟

جبهۀ مردم برای نجات ایران- خط سوم – نه ملا نه آمریکا

اعلامیه شماره ۹۴

۲۵ دیماه= ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳

« قوه قضائیه اعلام کرد: جاسوس سرویس اطلاعات مخفی انگلیس به‌ دار مجازات آویخته شد. جرم او همکاری گسترده با افسران اطلاعاتی انگلیس و اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور و افساد فی‌الارض بود. به‌اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به‌ازای دریافت دستمزد به‌مبالغ ۱.۸۰۵.۰۰۰ یورو، ۲۶۵.۰۰۰ پوند انگلیس و ۵۰.۰۰۰ دلار آمریکا به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.»

قاضی ابوالقاسم صلواتی!

با اعدام و اعلان مطالب مربوط به علیرضا اکبری می خواهی چه کسانی را سیاه کنی؟!

روش حکومتی ملایان، استوار بر دروغ محض بوده واقدامات آنان تکراری و قابل پیش بینی است. آنان در هر بن بست با بکار گیری روش «شوک درمانی »به خیال خود، از مخمصه خود را نجات می دهند. و حال آنکه بی آبروتر از قبل، سرازیری قبر را طی می کنند.

مسئله استعمار انگلیس و بکارگیری ادیان برای غارت ملل، نه مسئله تازه ایست و نه می شود آن را با این جنجال های نمایشی محو کرد.

از قرن هفدهم انگلستان با تجاوز و فتنه پرورش و بکار گیری نوکران خود در کشور های دیگر، ملل جهان را به بند کشیده و مایملک آنان را غارت کرده است. تاج ملکه انگلیس با وقاحت با الماس دزدیده شده « کوه نور» از هندوستان تزئین شده است. هیچ چیزی نه پنهان است و نه قابل کتمان.

در تاریخ ۱۹۲۸ انگلیس در قاهره اخوان المسلمین را تاسیس کرده است. آن را نمی توان تغییر داد. و تمام آثار مربوط به اخوان المسلمین از عربی با ترجمه سید علی خامنه ای در بازار کتاب قابل خرید و فروش است! این واقعیت ها را نمی توان با این شامورتی بازی ها تغییر داد.

در سال ۱۳۳۳ شیخ محمود حلبی انگلیسی انجمن حجتیه را در تهران تاسیس کرده و امروز تمام ارکان حکومتی از هر سه قوه بگیر تا مقامات ارشد سپاه و تمام قوای مسلح ، شبکه سراسری امامان جمعه ، از تمام شهر تا دور افتاده ترین روستا ها همه در شبکه مخوف حجتیه انگلیسی ، از طریق بیت رهبری، در راس آن سیدعلی خامنه ای، وصل به انگلیس هستند. حال بیت رهبری توسط قاضی صلواتی با این گرد و خاکی که در رسانه ها راه انداخته فکر می کند می تواند مردم را فریب داده برای خود آبرویی دست و پا کرده و دوباره چند صباحی به حکومت ادامه داده و ایران را غارت کند .

در مورد اعدام علیرضا اکبری دو مسئله قابل تعمق است.

—-ملایان از افرادی غیر ملا، به عنوان سپر دفاعی برای خود سوء استفاده می کنند.

مثل اکبر طبری، که در رسوایی بزرگ مالی رشوه گیری در قوه قضائیه و جاسوس انگلیس شناخته شدن خانوادۀ لاریجانی ها، در زمان صادق لاریجانی راس قوه قضائیه، سپر بلای صادق لاریجانی و قاضی منصوری قرار داده شد و  دستگیر و زندانی شد. و البته بعد ها یک مقداری خنزر پنزر را توی یک کیسه ریختند و در هیاهویی، به عنوان جسد قاضی منصوری دفن کردند. صادف لاریجانی از قوه قضائیه به تشخیص مصلحت نظام انگلیسی نقل مکان داده شد و قاضی منصوری با پاسپورت جعلی جدید در عیش و نوش با رشوه های بزور گرفته شده از مردم در حال زندگی مرفه در ینگه دنیا بسر می برد!!

و یا نازنین زاغری که برای تطهیر و آبروداری ملایان، با تابعیت انگلیسی دستگیر شد و سال ها در زندان بود.

—– چرا علیرضا اکبری که ۱۰ سال در انگلستان بود و سه سال آخر را در زندان ایران بود اعدام کردند؟

در این جا دو نیاز اساسی بیت رهبری باعث اعدام علیرضا اکبری شده است.

———-تطهیر چهرۀ بی آبروی سیدعلی خامنه ای و بیت او.  پیشانی کبره بسته علیرضا اکبری، خود گویای شخصیت فرصت طلب وناخالص فرد غیر ملا در خدمت ملایان است. ولی آوردن او از انگلیس به ایران و در زندان او را در آب نمکی نگه داشتند برای رفع حاجات در وقت مناسب به عنوان سپر بلا بوده است. دادن لقب ابر جاسوس به او صرفا برای تطهیر چهرۀ بی آبروی سیدعلی خامنه ای و بیت او است.

——— اعدام های معترضین کاملا چهرۀ نفرت انگیزی از رژیم ملا در جهان ترسیم کرده است. اعدام علیرضا اکبری، برای ایجاد شوک و سوار شدن بر امواج بی آبرویی اعدام ها از یک سو و از طرفی دیگر خود را ضد استعماری معرفی کردن و فریب مجدد آنانی که هنوز این رژیم جانی و غارتگر را ضد امپر یالیست می پندارند بوده است.

داد و هوار دارو دسته حاکمیت انگلیس هم نمایشی مثل تمام نمایشات انگلیس هزار چهره بیش نبوده است. از طرفی فخریزاد و تمام دانشمندان هسته ای ایران  توسط اسرائیل ترور شده اند. و انگلیس نه تنها همکار مستقیم اسرائیل نیست بلکه بشدت از بستن پیمان بالفور دررابطه با واگذاری فلسطین به صهیونیست ها در قرن بیستم پشیمان است. چون متوجه شده که مستعمره خود را در مرکز معادن نفت و گاز خاور میانه، بی خود به آمریکا داده  است. و رژیم ملا زیر نقاب امت پروری ، در جهت برآوردن آرزوهای استعماری انگلیس از طریق بسط  حجتیه زیر لوای شیعه ، با پخش سخاوتمندانه ارز ملت ایران، بشدت فعال است. از این رو اعدام علیرضا اکبری یک کاسه آب از دریای وابسته به انگلیسف رژیم ملا در ایران بوده است .

جمع کردن بساط این استعمار ۴۴ ساله از وظایف عاجل

ملت ایران است.

جبهۀ جهانی ضد امپریالیست   قدرت زنان

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate