برای نجات جان زندانیان سیاسی باید بپاخاست!

بیانیه
برای نجات جان زندانیان سیاسی باید بپاخاست!

پس از اعتصاب غذای ۱۵ زن زندانی در زندان کچویی کرج٫ تعدادی از خانواده‌ها در مقابل زندان تحصن کردند.
#آرمیتا_عباسی یکی از بازداشت شدگان انقلاب علیه جمهوری اسلامی روز ۱۲ دی در اعتراض به عدم رسیدگی به پرونده‌اش و محرومیت از دارو و درمان دست به اعتصاب غذا زد. آرمیتا پس از دستگیری و انتقال به زندان مورد تجاوز جنسی توسط جانیان رژیم اسلامی قرار گرفت و در گزارش ماه گذشته سی‌ان‌ان در مورد تجاوز جنسی به معترضان پس از دستگیری از او نیز نامبرده شد.

گزارش‌ها از زندان کچویی حاکی از آن است که ۱۵ زن زندانی سیاسی از جمله نیلوفر شاکری٫ فاطمه نظری‌نژاد، الهام مدرسی، حمیده زراعی، فاطمه حربی، ژاسمین حاج میرزامحمدی و شماری دیگر از زندانیان دست به اعتصاب غذا زده‌اند و روز گذشته خانواده‌های برخی از آنها در مقابل زندان دست به تحصن زدند.

همچنین در زندانهای دیگر زندانیان دست به اعتصاب غذا زده‌اند از جمله #محمد_مهدی_کرمی از دستگیرشدگان انقلاب که حکم اعدامش تأیید شد، دست به اعتصاب غذا زد.

جمهوری اسلامی با تجاوز به زندانیان، با محروم کردن آنها از دارو و درمان و حتی بنا بر خبرهایی با تزریق داروهای مشکوک به زندانیان جنایتی هولناک در زندانها را به راه انداخته است و میخواهد مردم انقلابی را مرعوب کند.

رژیم اسلامی مسئول جان زندانیان سیاسی است و کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی ضمن محکوم کردن جنایات جمهوری اسلامی از مردم انقلابی و آزادیخواه می‌خواهد با تجمع و تحصن در مقابل زندان‌ها٫ این رژیم آدم‌کش را به عقب برانند و جان دستگیرشدگان را نجات دهند.
همچنین معترضان خارج از کشور با برگزاری تظاهرات گسترده از دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی خواستار بایکوت جمهوری اسلامی و بستن سفارتخانه‌های این رژیم جنایتکار شوند.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

پنچشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۹۱- ۵ ژانویه ۲۰۲۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate