کارزار آزادی بازداشت شدگان اعتراضات اخیر

کارزار آزادی بازداشت شدگان اعتراضات اخیر
فراخوان کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی برای ارسال اسامی بازداشت شدگان اعتراضات

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی از مردم و بالاخص خانواده ها دعوت کرده است تا با ارسال اسامی بازداشت شدگان برای آزادی و نجات جان آنها در انتشار و رسانه ایی کردن اسامی آنها و همچنین جمع آوری این اسامی برای فرستادن به سازمان های بین المللی با ما همکاری کنید.
در اعتراضات اخیر صدها نفر از معترضین ازجمله تعداد زیادی از دانشجویان توسط نیروهای رژیم دستگیر شده اند. تعداد زیادی از خانواده ها از وضعیت و حتی محل نگهداری عزیزانشان بی خبر هستند. بی خبری از وضعیت بازداشت شدگان جان آنها را هر چه بیشتر به خطر انداخته و رژیم میتواند از طرق مختلف آنها را شکنجه و به قتل برساند.  انتشار اسامی بازداشت شدگان و فشار جهانی به رژیم اسلامی برای آزادیشان کمک میکند  این بازداشت شدگان را نجات بدهیم و دست رژیم در شکنجه و به قتل رساندن آنها محدودتر شود. در عین حال فشار برای آزادی بازداشت شدگان و رسانه ای کردن اسم وضعیتشان دست رژیم را در بازداشتهای بعدی تا حدی محدود و کمک میکند حمایت بیشتری در سطح بین المللی برای آزادی زندانیان سیاسی ازجمله بازداشت شدگان اخیر به دست بیاوریم.
هر لحظه بیخبری از بازداشت شدگان جان آنها را هرچه بیشتر به خطر  میاندازد.
کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی از مردم و بالاخص خانواده ها دعوت میکند تا ازکانالهای زیر تماس گرفته و اطلاعات موجود در رابطه با   بازداشت شدگان را ارسال دارند.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
۵ مهر ۱۴۰۱
۲۷ سپتامبر ۲۰۲۲

کانالهای تماس
تلفن/واتساپ/سیگنال
۰۰۴۹۱۷۶۸۱۱۲۱۵۶۱
۰۰۴۴۷۵۷۲۳۵۶۶۶۱
pouyandeparisa@gmail.com
shiva.mahbobi@gmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate