تا بی نهایت بی رحمی!

انفجار بمب مقابل مدرسه دخترانه در غرب کابل تا کنون منجر به مرگ ۸۵ تن از دانش آموزان گردیده است. هر چند این جنایت را هیچ گروهی بعهده نگرفته، اما روشن است که جریانات اسلامی ارتجاعی طالبان یا داعش مسبب آن هستند. از این دست جنایات مدت مدیدی است در افغانستان جریان دارد. وسعت این بمب گذاری ها و ترورها هر روز ابعاد وسیعتر و فجیع‌تری پیدا می کند. کشتار مردم در کوچه و خیابان حالا به مرز کشتار کودکان دانش آموز رسیده است. همه ی حکومت ها و جریانات مرتجع اقدام به جنایت می کنند اما این مورد یکی از بی رحمانه ترین و بزرگترین جنایات کور علیه مردم و کودکان در این چند دهه اخیر در خاور میانه است که فقط از عهده حکومت ها و جریانات اسلامی بر می آید که به نام خدا و دین دست به هر نوع جنایتی میزنند. داعش، طالبان و رژیم جمهوری اسلامی از بارزترین آنها هستند. به نام دین و خدا هرگونه جنایت و وحشیگری را می شود توجیه کرد. بیشتر حکومت ها و جریانات اسلامی کلکسیونی از جنایت علیه مردم را در کارنامه خود دارند که همچنان ادامه دارد. 

حکومت سرمایه داری و فاسد افغانستان توان تامین امنیت مردم را ندارد و با راه حل آمریکایی امکان شریک شدن طالبان در قدرت را دنبال می کند تا جنایات طالبان شکل قانونی به خود بگیرد. 

ما ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ و تسلیت به خانواده و مردم افغانستان، خواهان متحد شدن همه مردم علیه این جنایتکاران اسلامی هستیم. 

نابود باد گروه های اسلامی جنایتکار

زنده باد سوسیالیسم

کمیته اجرایی اتحاد سوسیالیستی کارگری

یازدهم می ۲۰۱۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate