علیه حکومت سرکوب،اعدام،شکنجه متحدانه مبارزه کنیم

علیه حکومت سرکوب،اعدام،شکنجه متحدانه مبارزه کنیم

شنبه ۸ یولی ساعت در ۱۲:۳۰   Amsteintorplatz

ده ماه خونبار از قیام ژینا  گذشت. بسیاری زخمی و معلول شدند، بسیاری به زندان افتاده‌اند، عده‌ای ناپدید شدند، بسیار جان‌های شیفته به خاک افتاده‌اند، تا نظام فرتوت جنایت‌پیشه با سرکوب عریان و با توسل به حربه‌ی بازداشت، شکنجه و اعدام به خیال خود بر موج جنبش زن، زندگی، آزادی فائق آید. رژیم اسلامی گرچه در برابر مقاومت و نافرمانی زنان به ستوه درآمده، با این وجود می‌کوشد در حوزه‌هایی مثل حجاب اجباری با ده‌ها ترفند پیچیده‌ی سرکوب، و با صدور احکام سنگین برای معترضان، بازداشت و کنترل خانواده‌های جان‌باختگان و دادخواهان، فعالان جنبش زنان، معلمان،کارگران، بازنشستگان، دانشجويان و خبرنگاران… فضای خفقان‌آوری را در جامعه ایجاد کند و شرایط را به دوره پیش از خیزش انقلابی ژینا برگرداند. حمله به مراسم تولد و بازداشت خانواده‌ها حتی در آرامگاه آن‌ها، نشان از هراس و سراسیمگی رژیم با تجمع حتی کوچک با نام و خاطره جان‌باختگان جنبش ژن، ژیان، ئازادی دارد. 

در چنین شرایطی ست که شهروندان بلوچ همچنان هر جمعه بار گران این خیزش را با تمام فضای رعب وحشت حمل می‌کنند. تصفیه هنرمندانی که با معترضان همدلی دارند به وکلا، پزشکان، خبرنگاران، طرفداران‌ محیط زیست و… گسترش یافته است. این در حالیست که فاصله فقر و ثروت بیش‌تر شده و گرانی و تورم سبد خرید  اکثریت مردم را کوچک‌تر کرده است. توافق حداقلی آمریکا با نمایندگان رژیم که منجر به آزادی گروگان‌های دو تابعیتی و غربی با تروریست‌های اسلامی و آزادسازی حداقل سه میلیارد پول بلوکه شده رژیم در عراق و حمله به کمپ مجاهدین در آلبانی با چراغ سبز دولت آمریکا، این همه نشان از مماشات غرب با حکومت کودک‌کش اسلامی دارد‌. پس بر ماست با اتکا به نیروی خود و جلب افکار عمومی و اطلاع‌رسانی از خطر احتمالی اعدام که بسیاری از زندانیان سیاسی را تهدید می‌کند به مقابله با رژیم اسلامی و دیپلماسی پنهان کشورهای غربی برخیزیم.

برای آزادی زندانیان سیاسی و همبستگی با خانواده های جان باختگان، برای لغو حکم اعدام و شکنجه، و برای دفاع از حرمت انسان و علیه فقر و نا برابری شنبه ۸ یولی ساعت در ۱۲:۳۰   Amsteintorplatz گرد هم می‌آییم و یک صدا از جنبش مردم ایران پشتیبانی می‌کنیم‌.

زندانی سیاسی آزاد باید گردد

زندان، شکنجه، اعدام ممنوع باید گردد 

 سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی    

 زنده باد آزادی و برابری

 کانون کنشگران دموکرات و سوسیالیست هانوفر

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate