پوتین از تجاوز نظامی به خاک اروپا تا کشاندن تروریست ها و …

پوتین از تجاوز نظامی به خاک اروپا تا کشاندن تروریست هاو فاشیست  های اسلامی به شهر های اکرائین برای کشتار مردم
سه هفته  از تجاوز نظامی  روسیه و به اکراین میگذرد و عزم جزم نیروهای مردمی آن کشور ماشین کشتار و تجاور پوتین  را در آن اکرائین به گل نشانده است.
رجب صفروف  نماینده پوتین در یک مصاحبه چند سال قبل میگفت  تمام کارخانه جات  روسیه در حال ورشکستگی بود که موضوع ساختن نیروگاه های هسته ای برای ایران  پیش آمد و روسیه را از این ورشکستگی تاریخی نجات داد نه تنها وضع اقتصاد  ما خوب شد  که  تمام کارخانجات زمینگیر شده مان هم باز سازی شده و راه افتادند.
امروز همین رجب صفروف میگوید ایران اگر غرب گرا بشود و بصورت سدی که امروز هست در جلو روسیه نباشد اقتصاد  روسیه آغاز به فروپاشی میکند.
تاریخ سیاسی ایران در کنار روسیه امروز و شوروی سابق  پر است از  خیانت به خاک آب و منافع  ملی ایران بصورت گسترده فکر میکنید که  آخوند های حاکم این را نمیدانند؟
چرا میدانند نبود روسیه در کنار آخوند  یعنی سرنگونی قطعی و بسیار آسان و تاریخی آخوندی که پوتین برایش قرآن خطی به ارمغان میآورد.
معاهدات گلستان و ترکمنچای تا بردن میلیارد  ها دلار از جیب مردم گرسنه و زیر خط  فقر ایران  به هوای ساختن نیروگاه اتمی در کشوری که خورشیدش بادش آبش و حتی کویرش منبع انرژی است به قول رفسنجانی روسها سرمان را کلاه  گذاشتند یک چرنوبیل دوم ساختند البته  قرار بود نیروگاهی همطراز نیروگاه های اروپا بسازند.   تا جلو گیری ار فروش گاز دریای خزر تا چوب  لای چرخ گذاشتن در برجام همه و همه  نشان از دزدی دارد که با اجازه  ولی فقیه دارد خانه  را غارت میکند و این چپاول خاتمه نمی یابد تا پوتین و علی خامنه ای از صحنه سیاسی حذف شوند.
در سوئد ما حزبی داریم بنام دمکراتهای سوئد که  اکثرشان ریشه در فاشیسم و تفکرات راسیستی دارند و با نام نظامیان با لباسهای قهوه ای نامیده میشوند و طرفداران هیتلر هستند البته اینها با گذشت زمان
سعی کرده اند با سیستم جهانی آداپته  تر گردند و سعی میکنند  تاریخ گذشته  خود را بپوشانند.
زلسنکی رئیس جمهور اکراین که خود یهودی است در آغاز حمله پوتین به اکراین گفت:” چطور مردمی که ملیونها نفر آنان در جنگ با نازی ها کشته شده اند میتوانند نازی باشند؟”
حال فکر کنید که در سیستم جهانی کسی بفکر بیفتاد که به سوئد همچون اکراین لشگر کشی کند و بنام پاکسازی نازیست ها که در پارلمان سوئد و خیلی از کمون ها نماینده نیز  دارند شهر ها را  ویران کرده و به دولت سوئد مارک نازیست بزند و از فاشیست های مسلمان  سوریه که در قتل جنایت سربریدن انسانها شهره  خاص و عام هستند کمک بخواهد و ولی فقیه هم حمایت بفرمایند  و نمایندگان فاشیزم اسلامی هم در کنار تعداد انگشت شماری از چپ سنتی- توده ای  هپروتی هم برایشان کف بزنند
نوع کار گا گ  ب پوتین همانند گذشته شوروی  سابق عمل میکند وقتی من مقاله ای نوشتم بنام (حذف  پوتین از راس قدرت روسیه  باید به خواست ملی و بین المللی تبدیل گردد یکشنبه ۲۷ فوریه ۲۰۲۲) همان روز های اول حمله  به اکرائین سیل حملات به فیس  بوک من شروع شد این مقاله در فیس بوک در صفحه (تفسیر ها و مقالات سیاسی فرهنگی احتماعی نوید اخگر) منتشر  گردد و قابل رویت است البته  طی چند روز  حملات بنفع پوتین و انتقاد از من که چرا از جنگ ویتنام  و جنگ عراق و غیر حرف نمیزنی  و تعریف و تمجید های مشمئز  کنند از پوتین آمده است بر روی این صفحه که بیش از ۱۷۱۵۴۶ بیننده داشت درج گردید. اینجا به پوتین و کا گ ب و مزدوران چچنی  و روسی و افغانی عرب و ولائی  میگویم شمایان همراه پوتین و فقیه در باتلاق تاریخی خود حبس شده اید به انتظار فرو رفتن  در آن محل باشید و مسلم با فرو رفتن پوتین در این باتلاق مردم ایران ولی فقیه را هم روانه آنجا میکنند دور نیست.
حتی اگر پوتین تمام اکراین را هم با توپ و تانگ ویران کند و همه شهر ها را در هم بکوبد مطمئن باشید که قلب این مقاومت مردمی سکولار و آزاده مردمی پوتین را به جهانی پرتاب خواهد کرد که نه یادی و نه نامی از او جز نام هیتلر و همکار فاشیزم دینی اسلامی او بر جای نماند.
پیروزی درخشان مردم اکراین و حذف پوتین پیش در آمد  قیام مردم ایران و سرنگونی آخوند و اسلام در ایران خواهد بود نه پوتین نه هیچ فاشیست و ناسیونالیست کشور گشای دیگری قادر نیست مردم دانا و مبارز اکراین را سرکوب کند طلایه این پیروزی رادر آینده نزدیک بوضوح  میبینم.
نوید اخگر
۱۳ ماه مارچ سال ۲۰۲۲  سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate