به مبارزات جاری در ایران یاری رسانیم

به مبارزات جاری در ایران یاری رسانیم

پیکر حکومت سرمایه داری جنایتکار جمهوری اسلامی به لرزه افتاده است. سرکوب، دستگیری

 باز داشت،  احضارکارگران، طولانی کردن احکام زندانی‌ها و اعدامها نشانه این لرزه است.

در حالیکه شاهد شعله ور شدن جنبش کارگری و اعتراضات آگاهانه کارگران هفت تپه هستیم. بی‌ اعتمادی به حکومت، رفته رفته پر رنگتر و باور به نیروی خود در اکثر کارگران ومبارزان  بارورتر میشود. صدای اعتراض پرستا ران، دانشجویان، معلم‌ها، باز نشستگان در شهرهای مختلف در ایران  بلندتر و رادیکالتر میشود.

بحران کرونا نه تنها فساد دولت جنایت کار جمهوری اسلامی را بلکه فساد نظام سرمایه را در  چشم مردم جهان بیشتر از پیش آشکار کرده است. کارگران مطالبه واکسن همگانی ورایگان وبیمه های اجتماعی سلامت ومعیشت را در کنار آزادی تشکل های مستقل وحقوق اجتماعی و.. بمیان کشیده اند.

علیرغم محدودیتهایی که دراثر اپیدمی وجود دارد باید راه های حمایت از مبارزات جاری را جستجو وبکار گرفت . فعالیت های یکساله گذشته شورا اگرچه نسبت به گذشته با محدودیت روبرو شد اما کماکان ادامه داشت ودهها اعتراض از جمله مقابل سفارت که منجر به دستگیری ودادگاه برای رفقای ما شد از این جمله بود . بدیهی است تلاش در یافتن اشکال دیگر وتطبیق با شرایط کنونی وحرکت در اجتماعی در ابعاد متناسب با شرایط کنونی دنبال میشود.

وقت را نباید از دست داد،بهترین زمان برای همبستگی‌ ، سازماندهی و بسیج  نیرو‌های مبارز و رادیکال چپ حول نقاط مشترک درایران و خارج کشور است تا با نگاه واقعی‌ به شرایط کنونی‌ آمادگئ فراتر رفتن در جهت دگرگونی‌ های بنیادی را مهیا کنیم.

 شورای استکهلم آماده همکاری با نیروهای چپ وکمونیست واحزاب وسازمانهای انقلابی در این رابطه است. همکاری بر سر اهداف مشترک بیش از هر وقت ضروری است وبه پراکندگی موجود پایان میدهد. زنده باد همکاری حول اهداف مشترک.

سرنگون باد رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی ـ زنده باد سوسیالیسم

شورا ـ استکهلم

۱۹ ژانویه ۲۰۲۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate