در سوگ رفیق سعید سهرابی

در سوگ رفیق سعید سهرابی

یار و رفیق رزمندۀ کمونیست مبارزِ سالیان دراز شوراها

شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران- استکهلم

  رفیق سعید سهرابی ما را تنها گذاشت.

رزم پیگیر و مبارزۀ مدام رفیق سعید سهرابی در طول تمام سالهای نوجوانی تا امروز، از این رفیق کمونیست انسانی ساخت که حضورش گرما بخش و آموزنده بود. سعید سهرابی، انگیزههای انسانی بسیاری در دل و جان داشت. همبسته مردم محروم جامعه در تمام جهان، همراه و دلبسته رزم کارگران، یار دلبسته بهآزادی و رهائی زنان بود، با دلی تپنده برای کودکان کار و خیابان، با سری پرشور و مملو از اندیشه آزادیخواهانه و برابریطلبانه، با آرمانها و آرزوهای سترگ برای بنای دنیای نو، دنیائی فارغ از هرگونه سلطه طبقاتی و اجتماعی، دنیائی که در آن انسان برای زیستن زیر آسمان بلند آبی به کسی و جائی بازخواست پس نمیدهد و زندگی در آن یکسره شور و زیبائی و سازندگی ست حرکت میکرد. او راه خود میدانست و میشناخت. او در این راه درازِ پر افتخار زیست، حرکت کرد وتا آخرین لحظههای زندگی به خود، به مردم و به دنیا وفادار ماند. 

سعید سهرابی یکی از پایهگذاران  پرشور شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران- استکهلم بود و در راستای همیشگی دفاع از «شورا» به عنوان نهاد زندگیساز دنیای سوسیالیسم در این مسیر گام زد و پیگیر و مبارز، آرمانهای انقلابی خود را به اثبات رساند. 

شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران، استکهلم اکنون یکی از یاران خود را از دست داده است. شورا و اعضای آن، در این اندوه سنگین خود را در کنار همزی و یار مبارز رفیق سعید، رفیق مهرنوش شفیعی، و فرزندان و خانواده رفیق سعید و رفقای دیگر میداند. 

یاد رفیق سعید سهرابی همواره با ما خواهد بود و او در دلهای ما زنده است.

زنده باد آزادی 

زنده باد سوسیالیسم

۱۸ ژانویه ۲۰۲۲- استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate