سلام بر کنگره

کنگره دوازدهمین حزب کمونيست کارگری ایران،
کنگره امید به فردا برای انقلابی فراگیرتردر ایران
برای احیای ارزش‌های انسانی!
انقلابی که‌ اساس سوسیالیسم انسان است.
           (باز گشت  اختیار به انسان)
دیشب در کنگره  نوبت گرفتم تا احساساتم را برای حاضران بیان کنم
اما به دلیل درد جسمی‌ و سوزش‌ چشم قادر به ادامه حضور در کنگره نبودم
به همین دلیل پیامم را مکتوب کردم
*رفقا شما به این حقيقت باید آگاه باشید که در چه شرایطی‌  گام‌های پر معنا و با ارزشی را بر می دارید “انقلاب شما را پذیرا است”
 آيندگان نیز از شما بعنوان فعالین بی پروا به خستگی و درد، بدور از خودخواهی! سختکوشان حزب و تاثیر گذار یاد خواهند کرد.
“امید به آزادی و سوسیالیزم فضای پررنگ کنگره بود”
 از اینکه یکی‌از نمایندگان دوازدهمین کنگره و عضو مرکزيت این حزبم!
 احساس رضایت و امید به سرنگونی جمهوری‌اسلامی در وجودم پر می زند.
رضایت به اینکه در مدت سی سال از گذر زمان با تمام وجود با حزب و عضو آن بوده و هیچوقت به بهانه‌ اختلاف و انتقاد صف آن را تعضیف نکردم خوشحالم، در واقع صف سرنگونی طلبی را تضعیف نکردم، با فعالیت حزبی خود هر چند ضعف سعیم بر تقویت صف آزادی و سوسیالیزم، اتحاد و انسجام حزب و تاکید صادقانه بر حزبیت بود و هست.
و البته هر عضو حزب باید همینطور باشد.
بعنوان یک کمونیست هيچوقت طرفدار انشعابات در احزاب چپ نبوده و نیستم  چون برای من هیچوقت زیبا نیست و نبوده  اینکه رفیقی برای  یک صندلی جلوتر نشستن و بهتر دیده شدن جدا شود.
 تا امروز انشعابات در احزاب چپ نه تنها سودی برای جامعه  ما نداشت بلکه بیلان ضررشان بيشتر بود باعث ناامیدی اعضای فعال خود شدند و به فعالیت‌های غیر حزبی و فردی دامن زدند  و باعث تضعیف صف سرنگونی بودند، تا جای که فعالین منشعب به شکل فردی نه تنها انرژی خود را هدر دادن بلکه دچار انحراف از آزادی  و سوسیالیزم، برهان فکری  و بد بینی عمیق به حزبیت و سرخوردگی، گوشه گیر شدند،
من خوشحالم که باور عمیقی به حزبیت داشته و دارم
زمان سریع است باید جدی بود و امروز حزب کمونیست کارگری همان حزبی است که  تعادل سیستم  نابرابری را بر هم می زند.
*سلام دوباره من به حاضرین دوازدهمین کنگره حزب و تمامی انقلابیونی در هر گوشه این جهان که قوانین نابرابری را در هم می شکنند، و در تلاش برای احیای ارزشهای انسانیتند.
بدون مبارزه، بدون خستگی‌!  بدون تشکل و حزبیت تغيير در جامعه ممکن نیست،
حزب کمونيست کارگری ایران امروز همان حزب انسان گرا  در دل جامعه است زمان را نباید  از دست  داد  برای سرنگونی جمهوری‌اسلامی  و رسیدن به یک جامعه انسانی وجود این حزب ضروری است به آن ملحق شوید. به هر شیوی ممکن  آن را تقویت کنید. تنها فعالیت فردی ثمر بخش نیست مگر اینکه با هم گام بر داریم و تشکیلات داشته باشیم.
*باور قشنگی است! انسان بودن و انسان ماندن! از آن قشنگ­تر و زیباتر هم­صدایی توست که فریاد مرا رساتر می­کند! چه زیبا گفت آن بانوی زیبا پسند «هیچ ظلمی تا ابد نخواهد ماند اگر من و تو ما شویم.» شمی صلواتی
#شمی_صلواتی
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate