از تقابل مردم زحمتکش مریوان در برابر مرتجعین سلفی پشتیبانی کنیم 

از تقابل مردم زحمتکش مریوان در برابر مرتجعین سلفی پشتیبانی کنیم

اطلاعیه شماره ۵ کمیته کردستان حزب حکمتیست خطاب به :
احزاب وسازمانها ، نهادها و ‌فعالین سیاسی و آزادیخواه !

روزهای گذشته یکبار دیگر ارتجاع اسلامی در قالب سلفیگری در شهر مریوان به بهانه ماه رمضان و مقابله با عدم رعایت شئونات اسلامی با قمه ‌و شمشیر علیه زندگی عادی جامعه بمیدان آمدند . سابقه و ‌سر چشمه این باندهای کهنه پرست و سرنوشت سیاهی که بر زندگی میلیونها انسان در منطقه تحمیل کرده‌اند احتیاج به تکرار ندارد . در حالیکه جامعه می رود که سایه شوم اسلام سیاسی را از روی زندگی چندده میلیون انسان رنج دیده کنار بزند ، تاخت وتاز این باندهای جنایتکار و داعشی در ناامن کردن همین زندگی به اندازه کافی مشقت بار کنونی را نباید قبول کرد .

در برابر عطش انساندوستی و آزادیخواهی موجود در جامعه کردستان که سابقه ای طولانی تر از حاکمیت جمهوری دارد ، دست درازی نیروهای سیاهی همچون سلفی را نباید تحمل کرد .
در چندروز گذشته محله دارسیران در شهر مریوان صحنه رویارویی زنان و مردان این شهر علیه این باند جنایتکار بودند . انتظار زیادی نیست که تمامی احزاب ، نهادها ، فعالین سیاسی وآزادیخواه ومترقی با محکوم کردن این جریان سیاه و کمک به بسیج مردم در تمام کردستان برای مقابله با تهدیدهای روزهای اخیر این کهنه پرستان به پشتیبانی از مردم زحمتکش دارسیران برخیزند .

ما از تمام احزاب سیاسی ،‌ تشکل ها ، نهادهای پیشرو و فعالین منفرد تقاضا داریم ، در کوتاه کردن دست ارتجاع سلفی از جامعه کردستان و بخصوص در مقابل تهدیدهای علنی عده ای قسی القلب داعشی علیه مردم مریوان ساکت ننشیند و با هر وسیله ای که برایشان ممکن است برای متواری کردن این نیروهای باند سیاهی از صحنه زندگی مردم بکوشند .

کمیته کردستان حزب حکمتیست
۶ مه ۲۰۱۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate