اطلاعیه خبری کمیته کردستان حزب حکمتیست در رابطه با وقایع شهر مریوان

اطلاعیه خبری کمیته کردستان حزب حکمتیست در رابطه با وقایع شهر مریوان

بنا به گزارش رسیده ازشهر مریوان ، امروز ۱۱ اردیبهشت ( اول مه )جنایتکاران سلفی در شهر مریوان به محله دارسیران در این شهر یورش برده و طبق اخبارتاکنونی یک نفر به اسم جمال فیضی در اثر قمه کشی اسلامیان سلفی بسختی زخمی شده ودر بیمارستان بستری است . هرچند مردم وجوانان محله دارسیران در حالت آماده باش و با همه امکانات به مقاومت پرداخته اند ، اما مردم شهر مریوان و جوانان انقلابی لازم است قمه کشان مرتجع سلفی را شناسایی کرده و آنها را به سزای اعمال جنایتکارانه اشان برسانند .
شهر زنان سرخ پوش و نبردخیابانی جوانان در آبان ۹۸ ، جای شمشیر چرخانی وحوش سلفی نیست .
کمیته کردستان حزب حکمتیست
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

++++++++++++

اطلاعیه شماره ۲ کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری- حکمتیست  


در رابطه با حمله افراد سلفی و نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی به محله دارسیران در مریوان
طبق خبری که به کمیته کردستان حزب حکمتیست رسیده مردم و ساکنین محله دارسیران جهت حفظ امنیت و آسایش خود در مقابل وحوش سلفی با هر وسیله دفاعی که برایشان ممکن بوده در دفاع از خود و خانواده هایشان در حالت آماده باش هستند. طبق همین خبر افراد سلفی تا این ساعت جرات نکرده اند نه در محله و نه در سطح شهر ظاهر شوند. مردم مصمم هستند هرگونه تعرض این اوباش را با قدرت کامل پس بزنند. ساعتی پیش نیروی انتظامی در حمایت از اوباشان سلفی با پرتاب گاز اشک آور و استفاده از شوک الکتریکی به محله دارسیران و مردمی که برای دفاع از محل زندگی و حفظ امنیت خانواده هایشان جمع شده بودند، حمله کرده است.
حمایت نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی از این چاقوکشان و ایجاد آشوب توسط جریان داعشی- سلفی امر تازه ایی نیست. مردم بارها شاهد این وضعیت بوده اند. اما جمهوری اسلامی نه با حمایت از سلفی ها نه با هیچ ترفند و تحرک دیگری نخواهد توانست مردم متحد و مصممی را که قصد دفاع از خود را دارند عقب براند و به تسلیم وادارد.
کمیته کردستان حرب کمونیست کارگری – حکمتیست

۲ می ۲۰۲۱
 

+++++++++++++++

اطلاعیه شماره ٣ کمیته کردستان حزب حکمتیست

دستگیری چهار نفر از جوانان معترض در مریوان

بنا به اخبار دریافتی جمهوری اسلامی بجای مقابله با داعشی های سلفی به جوانان معترض هجوم آورده است. نیروهای امنیتی امشب چهار نفر از جوانان را در قهوه خانه پیربابا واقع در چهارراه بایوه دستگیر کرده است. اسامی افراد دستگیر شده عبارتند از؛ ئاکو چاوکی، شیرکو سهرابی، فواد فه یزی و کژوان فه یزی.

کمیته کردستان حزب حکمتیست بازداشت جوانان معترض را قویا محکوم میکند. این جوانان باید فورا آزاد شوند. مردم آزادیخواه مریوان و منطقه دارسیران در عقب راندن واپسگرائی و ارتجاع داعشی یک تن واحدند. توقع از مردم شهرهای کردستان اینست که به شیوه های مختلف از مردم آزادیخواه مریوان قاطعانه حمایت کنند.

کمیته کردستان حزب حکمتیست

١٤ اردیبهشت ١٤٠٠ – ٣ مه ٢٠٢١

++++++++++++++

 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate