علیه فضای رعب و وحشت و اعدام بایستیم!

شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست در کردستان 

علیه فضای رعب و وحشت و اعدام بایستیم!

دور جدید اعلام احکام اعدام جوانان و مخالفین سیاسی جمهوری اسلامی باید با اعتراض مردم آزادیخواه در داخل و خارج کشور روبه‌رو شود. رژیم سرکوبگر و جنایت‌کار اسلامی ۴۴ سال است از این حربه ضدانسانی برای ایجاد رعب ووحشت در جامعه استفاده می‌کند. رژیم اسلامی در روزهای اخیر به‌غیر از اعلام احکام اعدام برای زندانیان رضا رسایی و مجاهد کورکور همچنین شمشیر کشتار خود را روی سر ۴ نفر از زندانیان سیاسی، محمود فرامرزی، وفا آذربار، پژمان فاتحی و محسن مظلوم قرارداده‌اند. این در حالی است که عده بیشتری در بیدادگاه‌های این رژیم سرکوبگر در انتظار چنین احکامی بسر می‌برند.

سران جنایتکار رژیم اسلامی در حالی که خود و رژیمشان در انواع بحران‌ها گرفتار شده‌اند هنوز فکر می‌کنند ادامه گسترش فضای ترس و وحشت می‌تواند ماشین کشتارشان را از آتش خشم مردم به جان آمده نجات دهد. در حالی که خودشان هم می‌دانند که سیاست کشتار و ارعاب آنها دیگر کارایی ندارد. 

خیزش انقلابی سال ۱۴۰۱ پایه‌های این رژیم سرکوبگر را به لرزه در آورد و با مبارزات هرروزه معلمان و بازنشستگان و اعتصابات با شکوه طبقه کارگر ادامه دارد ۰ این خیزش نقش مهمی در رویارویی جسورانه و بی با کانه مردم آزادیخواه علیه ماشین سرکوب جمهوری اسلامی ایفا کرد، به‌طوری‌که صفوف سرکوبگران حکومتی را دچار هذیان و تشتت کرد. 

بااین‌حال لازم است در مقابل دور جدید تهدیدات جنایتکارانه رژیم ایستاد و نگذاریم رژیم اسلامی ماشین قتل و کشتار خود را همچنان بر پا دارند. عمل شنیع اعدام که جمهوری اسلامی یکی از مجریان فعال آن در دنیا است، موردتنفر میلیاردی مردم جهان است و در خیلی نقاط در نتیجه اعتراضات مردم آزادیخواه برچیده شده‌است. لغو این عمل شنیع و ضدانسانی یکی از خواسته‌های اساسی جنبش آزادیخواهانه مردم ایران است ۰

شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست در کردستان، مردم آزادیخواه در کردستان را فرا می‌خواند برای ممانعت از اعدام زندانیان زیر حکم اعدام و خنثی کردن فضای تهدید و ارعاب رژیم با هر وسیله ممکن به میدان بیایند. با بسیج افکارعمومی و نهادهای انسان‌دوست و مخالف اعدام، با زیر فشار گذاشتن جمهوری اسلامی برای نجات زندانیان سیاسی بکوشند. شورای نیروهای چپ و کمونیست همگام با احزاب سیاسی و تشکل‌های مخالف اعدام در خارج کشور برای برپایی تظاهرات و اعتراض به این احکام جنایت‌کارانه جمهوری اسلامی تلاش خواهد کرد.

٢٢ دی‌ماه ١٤٠٢

١٢ ژانویه ٢٠٢٤

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate