اطلاعیه در مورد ‎بیانیه کنفدرالیسم جوامع کردستان ( ک . ج.ک)

‎اطلاعیه شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست در کردستان در مورد :

‎بیانیه کنفدرالیسم جوامع کردستان ( ک . ج.ک)

‎ک.ج.ک یا کنفدرالیسم جوامع کردستان در بیانیه ای بمناسبت “روزه محرم “، یکبار دیگر بی ربطی جریان پ ک ک و وابستگان آن را به جنبش آزادیخواهی در کردستان به نمایش گذاشته است . در این بیانیه که نشانده ماهیت این جریان است ، از جنبش در کردستان بعنوان “ جنبش حسینی معاصر “ نام برده اند و نوشته اند “ باید همه افراد با وجدان علیه ظلم وناحقی در کربلا موضع بگیرند “ ۰

‎آنچه در این بیانیه ارتجاعی باید مورد توجه قرا بگیرد ، نه سموم مذهبی بیانیه دور و دراز این جریان ، بلکه جایگاه مخرب جریان پ.ک.ک و دیگر جریانات وابسته به آن است ۰ این روضه نامه بار دیگر به همگان نشان داد که جریان پ ک ک و اقمارآن بعنوان متحدین جمهوری اسلامی و رژیم بشار اسد وبخشی از هلال شیعی ، چه خطراتی می تواند برای خیزش انقلابی در کردستان وایران داشته باشند .

‎در شرایطی که مردم کردستان ایران طی یک سال گذشته دوشادوش مردم آزادیخواه در سراسر ایران علیه رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی بمیدان آمده اند ، در شرایطی که توده مردم زحمتکش در مقابل اسلام سیاسی و رژیم سرکوبگر آن وبرای سرنگونی این رژیم مذهبی به میدان آمده اند ، دفاع از کربلا وسنت های کهنه پرستانه شیعی ، تنها دهن کجی به جنبش ضد مذهبی کنونی جامعه ایران و کردستان نیست.

‎بلکه وجود چنین جریانات ارتجاعی زنگ خطری است برای جنبش آزادیخواهی و سرنگونی طلبانه در کردستان و ایران . جریانی که مدعی است “ شخص حضرت حسین ویارانش در کربلا ارزش‌های بشری اند “ . دوست نزدیک جمهوری اسلامی و کاندید جدی آن برای مقابله با خیزش مردم بپاخواسته در کردستان ایران است . ک ج ک به ابزار وسنت پوسیده ای متوسل شده است که جمهوری اسلامی ۴۳ سال است با بهره گرفتن از آن و ایجاد فضای عزاداری وتحمیق ، هر صدای آزادیخواهانه ای را سرکوب کرده است.

‎شورای همکاری نیروهای چپ وکمونیست درکردستان ضمن تقبیح بیانیه ارتجاعی ک.ج.ک در فضای پر التهاب جامعه کردستان ، از همه احزاب ونهادها و انسان‌های آزادیخواه انتظار دارد با محکوم کردن این موضع ارتجاعی و ضد مردمی ، برای افشای چهره واقعی این جریان و جریانات مشابه بکوشند .

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate