فاجعه برج” متروپل” آبادان، جنایتی دیگر!

فاجعه برج” متروپل” آبادان، 

جنایتی دیگر!

هر روز در پی هر فاجعه ای برای مردم بیشتری در عمل روشن می شود که طبقه حاکمه در ایران، ناتوان، فرومانده و به لبه پرتگاه رسیده است. هرچه پیش می رویم طبقه حاکمه تنها برای کسب سود بیشتر میجگند و هر روز مورد تنفر بیشترمردم قرار میگیرند. فاجعه فروریختن برج متروپل، بار دیگر نشان میدهد که کشته شدن ده ها انسان بی گناه، برای حاکمان سرمایه در ایران ارزشی ندارد. در آبادان دهها انسان جان خود را از دست دادند و دهها نفر کماکان مفقود و خبری از آنها نیست. رژیم سرمایه داری اسلامی ایران برای حفظ خود، نیروهای نظامی و سرکوبگر را به محل گسیل کرده تا صدای اعتراضات را به سکوت بکشاند. از هر روشی برای پراکنده کردن تجمعات و ازهرامکانی برای جلوگیری از رشد اعتراضات درشهرها و استانهای مختلف که به حمایت و یاری مردم آبادان پیوسته اند، استفاده میکند.    

رژیم بجای  نیروهای امداد، نیروی امنیتی خود را برای سرکوب روانه میکند، اما جوانان عرب، لروفارس برای نجات قربانیان زیرآوار، با دست خالی و چنگ و دندان، تلاش می کنند. 

اعتراضات و اعتصابات کارگری درجریان است، کارگرا ن پتروشیمی باعزمی راسخ  اعتراض کرده و در همبستگی با بازماندگان فاجعه متروپل آبادان اعلام و نیز تهدید به اعتصاب کرده اند. 

شورای همراهی با آلترناتیو کارگری ضمن همدردی عمیق با  بازماندگان این فاجعه، با تمام توان و امکانات، ضمن رساندن صدای اعتراض و خواست های به حق  کارگران و زحمتکشان به گوش جهانیان، برای جلب حمایت و همبستگی وسیعتربا اعتراضات و مبارزات جاری در ایران تلاش مینماید. 

چاره کارگران و توده های ستمدیده تنها متشکل شدن و سازماندهی است!

shorayehamrahi@gmail.com

یونی ۲۰۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate