نوروزتان پیروز، بهارتان خجسته باد!

نوروزتان پیروز، بهارتان خجسته باد!
در هیچ جای جهان تحت حاکمیت دولتهای جنایتکار سرمایه داری نه آرامش و امنیتی وجود دارد و نه صلح و آزادی و برابری و خوشبختی برقرار است!
 هیچ گوشه ای از ایران تحت حاکمیت حکومت  آدم کشان اسلامی و این نظام  فاسدو مستبد  وجنایتکار نیز خبری از آزادی  و رفاه و خوشبختی و امنیت برای شهروندان نیست!
اما بدون مبارزه و تلاش و بدون داشتن امیدهر روزه ما کارگران و زنان و‌جوانان مترقی و سوسیالیست ، جهان کنونی، چهره به مراتب غیر انسانی تر و غیر قابل تحملتری میداشت! باید قوی تر و‌متحد تر شویم تا بتوانیم حقمان را از حلقوم چرکین کلیه این اوباشان  بیرون بکشیم!
بگذارید در این راه بیش از پیش در کنار هم و متحد تر شویم و نوروز و بهار نو را به مناسبتی برای اتحاد و شادی و تحکیم روابط دوستانه خود تبدیل کنیم !
با جشن و پایکوبی وگل دادن به همدیگر به استقبال بهار و زندگی نو برویم، این مناسبت را به جلوه های دلپذیر جشن و همبستگی و اتحاد و همسرنوشتی انسانی در برابر رژیم ضد شادی و ضد آزادی تبدیل کنیم. چنین مناسبتی باید کاملا بدور از تعصبات و دسته بندیهای ساختگی  ‌غیر انسانی ملی و مذهبی که سنتهای ضد شادی و ضداتحاد و خوشبختی انسانی هستند، شادی روزهای نوروزی را قدر بدانیم و زندگی را با آن طراوت تازه ببخشیم.
به امید یک جهان بدون سرمایه داری! و بدون جمهوری اسلامی!بهترین سال نو و بهار دلپذیر برای شما عزیزان و فرزندانتان را آرزومندم!🌹🌹
سلام زیجی
۲۵ اسفند ۱۴۰۰

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate