جمهوری اسلامی باید از نظر نظامی و تسلیحاتی کاملا تحریم شود!

حزب كمونيست كارگرى ايران
October 21, 2020

جمهوری اسلامی باید از نظر نظامی و تسلیحاتی کاملا تحریم شود!

 

حدود سیزده سال پیش شورای امنیت سازمان ملل با تصویب قطعنامه‌ای خرید و فروش سلاحهای متعارف در ارتباط با جمهوری اسلامی را منع کرد. این تحریم تسلیحاتی در روزهای اخیر پایان یافته است. حزب کمونیست کارگری جمهوری اسلامی را رژیم قاتل مردم ایران و یک تهدید جدی برای مردم منطقه و جهان می داند و خواهان بایکوت سیاسی، نظامی و تسلیحاتی، فرهنگی و ورزشی این رژیم است.

 

 از نظر ما هرگونه روابط نظامی و معاملات تسلیحاتی با جمهوری اسلامی که در داخل کشور یک ماشین قتل و کشتار علیه مردم ایران سازمان داده است و در سطح جهانی یکی از ستونهای اصلی تروریسم اسلامی است به‌هیچوجه قابل قبول نیست و باید خاتمه یابد و ممنوع اعلام گردد. امروز جمهوری اسلامی منبع اصلی تروریسم در سطح منطقه و باعث  کشتار مردم بی دفاع در شهرها و خیابان‌های کشورهای غربی است و با دخالت و یا حضور نظامی خود در عراق، یمن، سوریه ، لبنان و افغانستان نقش مخرب و ویرانگری را ایفا کرده است.

 

جمهوری اسلامی عامل سرکوب مردم در ایران و در منطقه و یک رکن تروریسم اسلامی در جهان است. به هر میزان که این رژیم بتواند در پرتو مجوز سازمان ملل خود را به سلاحهای تهاجمی و دفاعی مجهز کند به همان میزان به عمر ننگین و پر از جنایت خود افزوده است.  کمک به تداوم عمر این رژیم عملا بجز دشمنی با مردم ایران و همه مردم جهان معنائی ندارد.

 

حزب کمونیست کارگری ایران مردم جهان را فرا می‌خواند که با اعمال فشار بر دولتها و مراجع بین‌المللی از آنها بخواهند که جمهوری اسلامی را به لحاظ نظامی و تسلیحاتی نیز تحریم کنند و راه هرگونه  قرارداد و یا مبادله نظامی و تسلیحاتی با این رژیم را مسدود نمایند.

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۸ مهر ۱۳۹۹- ۱۹ اکتبر ۲۰۲


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com