سپیده قلیان، زینب جلالیان و سهیلا حجاب نماینده اعتراض و نه بزرگ به جمهوری اسلامی‌اند!

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى
June 24, 2020

نه تهدید نه زندان دیگر اثر ندارد.

سپیده قلیان، زینب جلالیان و سهیلا حجاب نماینده اعتراض و نه بزرگ به جمهوری اسلامی‌اند!

 

از بدو تولد تا کنون، جمهوری اسلامی با تهدید و ارعاب و زندان وشکنجه قدرت مخرب خود را نشان داده است. و هربار چه از خیابانهایی که به خون کشیده تا سلول‌های بازجویی و تن مجروح زندانی سیاسی، نه! شنیده است.

نه! به جمهوری اسلامی، این صدای پر هیبت و غرور آفرین سالهاست که از دیوارهای قطور زندانهای مخوف جمهوری اسلامی تا صحن اعتراضات وسیع جامعه بر پرچم مبارزات پیگیر مبارزات مردم شجاع وجسور ایران‌ نشسته است.

از انتشار ویدئوی شجاعانه سپیده قلیان به هنگام رفتن به زندان تا نامه جسورانه سهیلا حجاب و زینب جلالیان سیلی محکمی به صورت پلید حکومتی درنده و وحشی، وامانده و رسوا است!

جامعه دارد آخرین بندها را از پا می‌‌کند. دارد برای رهایی از شر جمهوری اسلامی دورخیز نهایی را بر می‌دارد.

 

این کیفرخواست هزاران زندانی سیاسی است که شجاعانه در برابر هیولای جمهوری اسلامی ایستاده‌اند:

- "اینجانبان زینب جلالیان و سهیلا حجاب، جمهوری اسلامی را به رسمیت نمی‌شناسیم و هرگز از آنها تقاضای مرخصی، آزادی و عفو نکرده‌ایم و نخواهیم کرد.

ما زندانیان سال‌هاست که در زندان‌های جمهوری وحشت، جمهوری ترور، جمهوری فقر که از حقوق انسانی برخوردار نبوده و در بیدادگاه‌های جمهوری اسلامی و بدون داشتن وکیل محاکمه ناعادلانه شدیم. انواع شکنجه های جسمی و روحی را متحمل شدیم. از ابتدایی‌ترین حقوق انسانی خود هرگز برخوردار نبودیم. حکومت ستمگر، بارها و بارها تحت عناوین مختلف، با توسل به دروغ و فریب و ریا، تحت عنوان جلسه بازپرسی، جلسه دادگاهی، ما را از زندان خارج و ماه‌های متوالی در خانه‌های امن، مورد بازجویی‌های خشن (همراه با شکنجه، توهین و اهانت) قرار داد. . . "-

این روحیه رزمنده زندانیان سیاسی و خانواده زخم خورده است! این مشتی گره خورده‌ای است که بصورت جمهوری اسلامی می‌خورد!

 

جهان متمدن این صدای رسای اعتراض را باید به پرچم دفاع و پشتیبانی از زندانیان سیاسی و خانواده‌های آنان بدل کند! جمهوری اسلامی بجرم دستگیری و زندان و شکنجه و اعدام و سربه نیست کردن هزاران مخالف سیاسی خود، باید از تمامی مجامعه بین‌المللی به جرم جنایت مستمر علیه بشریت، اخراج گردد!

پس از همبستگی جهانی که در بیست ژوئن شاهد آن بودیم،  در یک شبکه جهانی به ادامه جنایات جمهوری اسلامی اجازه نخواهیم داد. تمامی قضات فاسد و اختلاسگری که احکام فرمایشی اعدام و زندانهای سنگین برای زندانیان سیاسی صادر کرده‌‌اند همه و همه باید در دادگاهی علنی در سطح بین المللی محاکمه شوند. پس از همبستگی جهانی

 

کلیه زندانیان سیاسی باید بیدرنگ آزاد شوند!

 

کمیته مبارزه برای ‌آزادی زندانیان سیاسی

۴ تیرماه ۱۳۹۹

۲۴ ژوئن ۲۰۲۰



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com