اعلام حمایت " شبکه جهانی برای آزادی زندانیان سیاسی" از روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى
June 19, 2020

اعلام حمایت " شبکه جهانی برای آزادی  زندانیان سیاسی"  از روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران

 

خاویر هیریرا  از آرژانتین از طرف  شبکه جهانی برای آزادی زندانیان سیاسی با ارسال نامه ای به کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی ضمن اعلام حمایت از این روز  اعلام کرد که این شبکه به همراه  جمعی از خانواده هایی  که برای آزادی زندانیانشان تلاش میکنند از جمله خانواده ۴۳ دانش آموز جوان که در مکزیک مفقود شده اند، زندانیان باسک، زندانیان سوریه، زندانیان بولیوی و شیلی، کمیسیون برای آزادی کارگران نفت لاس هیراس در آرژانتینی از زندانیان سیاسی در ایران حمایت میکند. این شبکه اطلاعیه برگزاری روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی را به اعضا شبکه اش در کشورهای مختلف ارسال داشته و آز آنها خواسته است تا در حمایت از زندانیان در ایران پیام حمایتی ارسال دارند.

لازم به ذکر است این شبکه پیشتر نیز در تجمعی در شهر سنکاتا در بولیوی از  زندانی سیاسی هوشمند علیپور دفاع کرده و پیشتر نیز خواستار آزادی  کارگران دستگیر شده فولاد اهواز و هفت تپه شده بود.

امسال در شرایطی به استقبال روزجهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران میرویم که  در کنار چنگ و دندان نشان دادن و افشای فسادهای مالی و دزدیهای نجومی  عاملان و آمران حکومت اسلامی شاهد باشکوهترین همبستگیهای جهانی در دفاع از زندانی سیاسی در ایران هستیم.

 

شما را به شرکت در برنامه آنلاینی امسال روز شنبه ۳۱  خرداد برابر با بیست جون از ساعت ۲۱  به وقت ایران و ۱۸:۳۰  به وقت اروپای مرکزی  که  از تمام صفحات مدیای اجتماعی ما  در فیس بوک، اینستا، تویتر، بوتیوب و همچنین تلویزیون کانال جدید مستقیم پخش خواهد شد دعوت میکنیم.

 

درشرایطی که شیوع کرونا امروز زندگی اجتماعی در سراسر دنیا را تحت تاثیر قرار داده است، این  برنامه و کنفرانس تنها یک برنامه آنلاینی نیست، بلکه راهپیمایی اعتراضی تمام انسانهای شریف، آزادیخواه و انساندوستی است که سالهاست علیه جنایات جمهوری اسلامی در هر ظرفی و به هر شکلی مبارزه میکنند.

 در این برنامه شرکت کنیم وبا نوشتن کامنتها، خاطرات و مطالباتتان زیرپستهای پخش برنامه  در اینروز صدای زندانیان سیاسی، خانواده هایشان و خانواده های جنبش دادخواهی را فریاد کنیم. به این برنامه بیپوندید.

 

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در ایران

۲۹ خرداد ۱۳۹۹/ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۰

 

https://youtu.be/tN8xOEJK_5c 

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com