نامه حمایتی اتحادیه معلمان انگلستان در رابطه با روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى
June 19, 2020

نامه حمایتی اتحادیه معلمان انگلستان در رابطه با روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی

در ادامه پیامهای حمایتی از زندانیان سیاسی در بیستم ژوئن روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی، اتحادیه معلمان انگلستان در نامه ای  ضمن تاکید بر حمایت از معلمان ، به پیشبرد کارزارهای خود  در حمایت از اسماعیل عبدی و محمد حبیبی اشاره کرد.  ترجمه متن نامه را در زیر میخوانید.

جمهوری اسلامی اینروزها با تشدید سرکوب و احضارفعالین، پرونده سازیهای پوشالی و احکام دوباره زندان تلاشهای آخر برای نجات حکومتی که پایه هایش در حال فرو ریختن است را بکار گرفته است. اما ما با وجود روزهای سختی که دنیا با معضل کرونا روبروست، شاهد سر براوردن جنبشهای عظیم احتماعی علیه فقر، تبعیض و نابرابری هستیم. در ایران بمراتب شرایط سختتر و غیر انسانیتر است و مردم امروز با شعارهای در ایران نمیتوانم نفس بکشم و مردم را میکشند، زبانشان هم دراز است و اعتراضات هر روزه خیابانی قصد جارو کردن کل بساطشان را دارند.
 با ابتکار کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی بمناسبت روز جهانی حمایت از زندانیان سیاسی  امسال نیز شاهد کلید خوردن همبستگی بین المللی در دفاع از زندانی سیاسی هستیم.

 ما شما را به شرکت در برنامه آنلاینی امسال روز شنبه ۳۱  خرداد برابر با بیست جون از ساعت ۲۱  به وقت ایران و ۱۸:۳۰  به وقت اروپای مرکزی  که  از تمام صفحات مدیای اجتماعی ما  در فیس بوک، اینستا، تویتر، بوتیوب و همچنین تلویزیون کانال جدید مستقیم پخش خواهد شد دعوت میکنیم.

 در شرایط امروز در سراسر دنیا، این تنها یک برنامه و کنفرانس انلاینی نیست، بلکه  راهپیمایی اعتراضی ما در سراسر دنیا علیه جمهوری جنایتکار اسلامی است. به این برنامه بپیوندید.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در ایران
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۸ ژوئن ۲۰۲۰


ترجمه نامه :

شیوای عزیز
در رابطه با روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران

من از طرف اتحادیه معلمان انگلستان  پیش از روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران این نامه  را جهت   اعلام همبستگی مینویسم.

همانطور که مطلع هستید،  اتحادیه معلمان انگلستان مدتهاست که برای دفاع از حقوق فعالین معلمان تلاش کرده است و ما با افتخار با  سازمانهایی که با هم کار می‌کنیم از جمله ‘ اجوکیشن اینترناسیونال’ و عفو بین الملل روی کیسهای فعالین اتحادیه ای زندانی از جمله اسماعیل عبدی و محمد حبیبی کار کرده ایم.

در یکسال اخیر، دولت ایران به سرکوب شدید آزادی بیان و تشکل و تجمع ادامه داده است.  نیروهای امنیتی  به صورت غیر قانونی از روش‌های مهلک برای در هم کوبیدن اعتراضات استفاده کرده  ، صدها نفر را کشته و  هزاران معترض را بازداشت کردند. حکومت بیش از دویست مدافع حقوق بشر را دستگیر و احکام زندان و شلاق را بر بسیاری از آنان تحمیل کرده است.

اتحادیه معلمان انگلستان به توجه خود به وضعیت ایران ادامه داده و تمام تلاش خود را برای آزادی زندانیان سیاسی به کار میبرد.

با احترام

دکتر پاتریک روچ
دبیرکل

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com