احضار فعالین ندای زنان ایران را قویا محکوم میکنیم!

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى
June 13, 2020

احضار فعالین ندای زنان ایران را قویا محکوم میکنیم!

 در آستانه روز جهانی حمایت از زندانیان سیاسی، صدای فعالین ندای زنان ایران باشیم!

 

#اکرم_نصیریان #مریم_محمدی #ناهید_شقاقی و #اسرین_درکاله، از اعضای ندای زنان برای اجرای حکم به زندان اوین احضار شدند.

 

در حالی که کماکان وضعیت زندانها به دلیل شیوع کرونا به شدت خطرناک است، جمهوری اسلامی مرخصی زندانیان را تمدید نکرده و حتی در همین شرایط نیز فعالین را بازداشت و یا برای اجرای حکم حبسشان احضار می کند

این وضعیت مصیبت باری است که جمهوری اسلامی برای فعالین و کل جامعه پدید آورده است؛ در حالی که کل جامعه دارد برای آزادی و مرخصی زندانیان در این شرایط بحرانی کرونا از اعتراض می جوشد، جمهوری اسلامی دارد احکام جدید صادر می کند و فعالین را برای اجرای حکم به زندان فرا می خواند. چند روز قبل نیز برای سه نویسنده احکام اجرایی حبسشان ابلاغ شده بود.

 

جمهوری اسلامی افسار گریخته است. تمام کلیت بی اعتبارش از سر ترس واستیصال به لرزه افتاده است. فعالینی که فعالیتهایشان تماما در چهارچوب قوانین خودشان بوده است را میخواهد به زندان بیافکند تا بگوید همچنان قدر قدرت است. تنها جرم فعالین ندای زنان ایران ارتقا سطح سواد و آموزش زنان و آموزش مادران کودکان  کار  بوده است. حکومت اسلامی چنگ و دندان نشان میدهد و به صورت زخمی جامعه ای که زیر فشار فقر و بی عدالتی له شده است، چنگ میاندازد و امروز فعالین حقوق زنان را برای تحمل حبس به زندان فرا میخواند. 

اما زهی خیال باطل، مردم کمر همت به جارو کردن تمام بساطشان بسته اند. جمهوری اسلامی جنایتکار باید بداند وقت رفتنش فرا رسیده است.

در آستانه روز جهانی حمایت از زندانیان سیاسی در ایران، صدای فعالین ندای زنان درایران باشیم و خشممان را بر سرشان فریاد کنیم.

 

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در ایران

۲۳ خرداد ۱۳۹۹/ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com