کارزار "در ایران نمی توانم نفس بکشم" کارزاری علیه فقر، تبعیض و زندان

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى
June 08, 2020


کارزار "در ایران نمی توانم نفس بکشم" کارزاری علیه فقر، تبعیض و زندان


از سوی "انقلاب زنانه" کارزاری بنام "در ایران نمی توانم نفس بکشم" علیه جمهوری اسلامی براه افتاده است. "من نمی توانم نفس بکشم" جمله ای بود که جورج فلوید در آخرین لحظات زندگیش بارها تکرار کرد اما پلیس آمریکا  نه تنها به این جمله توجه ای نکرد بلکه با رفتار وحشیانه اش   عملا باعث شد که دیگر جورج فلوید نتواند نفس نکشد و جان باخت.

بدنبال این اتفاق رژیم اسلامی جنایتکار که چهل سال جنایت و نسل کشی را در پرونده اش دارد وقیحانه از سر موضع ضد آمریکا ئیش با ژست انساندوستی شروع به تبلیغات ضد دولت آمریکا کرده است. حکومتی که ۱۵۰۰ نفر را در آبانماه گذشته بقتل رساند، نزدیک به چهار هزار نفر دستگیر کرد و مسبب جان باختن ۱۷۵ نفر مسافر هواپیمائی اوکراینی است، کارگر را شلاق میزند با پرونده سازیهای پوشالی قصد دارد جعفر عظیم زاده، آتنا دائمی، اسماعیل عبدی و زینب جلالیان را در زندان نگه دارد، مدافع حقوق جورج فلوید شده است. اما مردم بلافاصله سخنان وقیحانه خامنه ای را وسیعا در مدیای اجتماعی علیه خودش بکار بردند و همچنین از مباررات مردم در آمریکاو سراسر جهان الهام گرفتند و #من_نمیتوانم_نفس_بکشم را به شعار مبارزه خود علیه جمهوری اسلامی تبدیل کردند و به این جنبش پیوستند.

سالهاست مردم در ایران زیر فقر، تبعیض، سرکوب، زندان، شکنجه، وثیقه های سنگین و تهدید و ارعاب نمیتوانند نفس بکشند. 

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی قویا از این کارزار حمایت میکند و از همه مردم جان به لب آمده از جنایات چهار دهه حکومت اسلامی میخواهد به هر طریق ممکن به این کارزار بپیوندند. سر هر کوچه و برزن بنویسیم #من_در_ایران_نمیتوانم_نفس_بکشم. عکس و فیلم تهیه کنید و در مدیای اجتماعی منتشر کنید. میتوانید نسخه ای از آنرا برای ما و نهاد انقلاب زنانه بفرستید. 


کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در ایران

۱۸خرداد ۱۳۹۹- ۷ ژوئن ۲۰۲۰

 #من_در_ایران_نمیتوانم_نفس_بکشم


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com