به صف داد خواهی ۳۰ خرداد بپیوندید , فراخوان به خانواده‌های زندانیان سیاسی

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى
June 04, 2020

به صف داد خواهی ۳۰ خرداد بپیوندید
فراخوان به خانواده‌های زندانیان سیاسی

در هر سالگرد سی خرداد از دهه ۶۰ تا کنون، در هر لحظه از این تاریخ دهشت‌بار پر اضطراب، در تمامی روزهای شوم این قتل‌عام خونین، در همه اوین‌ها در سراسر ایران، در همهٔ سلول‌های شکنجه و ضربه‌های کابل، تا تحویل لباسهایی که بوی عزیزی را می‌داد که بر دار کرده بودند، خانواده‌های دستگیر شدگان دهه ۶۰، بی باکانه با هیولای حکومت اسلامی جنگیدند! مادران دلاور خاوران‌ها، مادران داغدار گورهای بی نام و نشان، حماسه سازان نسلی از شکست‌نخوردگانِ این تاریخ خونبار، این کیفرخواست بی فرجام را بر دوش کشیدند و به نسل پس از خود سپردند! سی خرداد دهه ۶۰ در تاریخ بشریت متمدن نه فقط با یاد و خاطر عزیز جانباختگان که با درد و رنج جانکاه بازماندگان عجین است! سی خرداد متعلق به همه مادران و پدران داغداری است که همچنان پرچم دادخوهی را با دستان پرتوان خود افراشته‌اند.
 از خانواده‌‌های زندانیان سیاسی می‌گوییم! خانواده‌های جانباختگان، خانواده‌‌های داغدار و مصیبت دیده‌ای که حتی از نام و نشان فرزندان خود بر گورهایشان محروم ماندند! خانواده‌های مضطرب در مقابل بیدادگاه‌ها و درب زندانها، خانواده‌های دادخواهان در تحصن‌های پرشور و جسورانه! خانواده‌های سر به نیست شده‌‌های سال ۸۸، خانواده‌‌های کارگران و معلمان زندانی، خانواده‌های فعالین و مدافعین حقوق زنان و کودکان.

سی خرداد خونین سال ۱۳۶۰، تاریخ واقعی تولد هیولای جمهوری اسلامی است. این تاریخ با فریاد دادخواهی همهٔ آن نسلی که انقلابی بزرگ را رقم زده بودند، ایستادگی ‌کرد و بر ‌آرمانهای یک زندگی بهتر پای فشرد، علیه هجوم توحش حکومت اسلامی ایستادگی ‌کرد، تا به این جا رسید! نه فراموش شده و نه بخشوده شده است! عاملین و آمرین جنایات هولناک دهه ۶۰ همه در رأس حکومت اسلامی‌اند! جنایات خرداد خونین سال ۸۸ را، همه این کلیت متعفن ‌آفرید. همه آنها که هنوز خون به رخسار جامعهٔ زخم خورده می‌پاشند!
خانواده‌های شجاع و جسور زندانیان سیاسی، با مبارزات و افشاگری‌های بی امان خود، به یک سند زنده تاریخی در افشای جنایات بیشمار حکومت اسلامی بدل شده‌‌اند. جهان با این اعتراضات  بی امان، به رازهای پنهان جنایات بیشمار جمهوری اسلامی دست یافته است. صحنه سیاسی ایران را همین مبارزات به شدت تغییر داده است و جمهوری اسلامی را به تنگنای نابودی کشانده است.

کمیتهٔ مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی از همه خانواده‌‌‌های زندانیان سیاسی می‌خواهد که به کمپین ۲۰ ژوئن، سی خرداد بپیوندید، تا در ابعادی جهانی این فریاد دادخواهی را بر سر هر کوی برزن و میدانی در سراسر جهان ببریم! جمهوری اسلامی به جرم جنایت مکرر و مستمر علیه بشریت باید تاوان پس بدهد.
از ۱۵۰۰ کشتهٔ ‌آبان ما، تا هزاران دستگیر و بازداشت شده اعتراضات آبان  و دیماه، از به خون نشاندن اعتراضات به حق در زندان‌ها، تا به شلاق کشیدن کارگری به جرم احقاق حقش، همه و همه حرمان بی‌پایانی بر دوش بازماندگان است. که باید به فرجام برسد و جمهوری جنایت اسلامی به زیر کشیده شود.

خانواده‌های زندانیان سیاسی متحد و مصمم به این صف دادخواهی تعلق دارند. سی خرداد - ۲۰ ژوئن صحنه فریاد دادخواهی شماست. به این صف بپیوندید!

کمیته مبارزه برای ‌آزادی زندانیان سیاسی
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲ ژوئن ۲۰۲۰


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com