مردم مبارز کردستان! مردم مبارز سنندج!

كميته كردستان حزب كمونيست كارگرى ايران
June 19, 2020

مردم مبارز کردستان! مردم مبارز سنندج!

 

از دو هفته گذشته دور دوم شیوع ویروس کرونا شروع شده و بسرعت در حال اوج گیری شده است. روز شنبه ١٧ خرداد  در چند ساعت اول قبل از ظهر متاسفانه ٩ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند . اکنون متاسفانه بطور متوسط روزانه ٢٠ نفر در منازل شخصی و بیمارستانها بر اثر کرونا جانشان را از دست میدهند. تعداد زیادی از جوانان و کودکان متاسفانه به مریضی کرونا گرفتار شده اند. هر ساعت به میزان مبتلایان به ویروس کرونا افزوده میشود. در برخی از خانواده ها دو نفر (پدر و فرزند) جان خود را از دست داده اند.

شهر سنندج در وضعیت  قرمز و بحرانی قرار گرفته است.

مردم سنندج!

شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرید. دستورالعملهای قرنطینه را بکارگیرید و تا جایی که برایتان امکان دارد در خانه بمانید. ضمن رعایت همه پروتکل های بهداشتی، حکومت را برای حفظ جان و سلامتی خود زیر فشار بگذارید. دولت موظف است معیشت مردم را تامین کند. دولت موظف است به کسانیکه در این شرایط بیکار شده اند و فاقد درآمد هستند و به همه کسانی که درآمد کافی برای تامین زندگی خود ندارند با پرداخت حقوق و تامین معیشت زندگی آنها را تامین کند.

ما از اقدامات نهادهای مردمی حمایت میکنیم. و مردم مبارز کردستان را به اتحاد و مبارزه از هر طریق ممکن برای تامین معشت فرامیخوانیم! مراکز کار بجز مراکزی که در شرایط کنونی حیاتی است، باید تعطیل شوند. زندانها باید تعطیل شود. بساط نماز جمعه و امامزاده ها و مساجد باید برچیده شود. به کادر درمانی باید تجهیزات کافی داده شود.

 

جمهوری اسلامی  دشمن مردم است و در این دوره سخت نیز صدبار بیشتر اینرا به همگان اثبات کرد.

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

٢٩خرداد ١٣٩٩

١٨ژوئن ٢٠٢٠

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com