از جان و حرمت انسانی رحیم یوسف پور پزشک متخصص داخلی در سقز دفاع کنيد

كميته كردستان حزب كمونيست كارگرى ايران
April 04, 2020

از جان و حرمت انسانی رحیم یوسف پور پزشک متخصص داخلی در سقز دفاع کنيد

بیش از یک ماه است کرونا و مشکلات متعدد مربوط به آن در ایران بیداد میکند. به همت پزشکان و پرستاران مردم و جامعه از دامنه و میزان بالای ابتلا به کرونا اطلاع پیدا کرده اند، با شروع ابتلای ده ها نفر به ویروس کرونا  در شهر سقز رحیم یوسف پور پزشک متخصص داخلی در سقز با انتشار ویدئوهایی در باره تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و شرایط نابسامان و دسترسی نداشتن کادر درمانی و مردم  به امکانات پزشکی توسط نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی تهدید به مرگ شده و چند بار برای بازجویی به مراکز امنیتی احضار شده است.  

مردم مبارز کردستان و سقز!
در شرایطیکه مردم و جامعه در سطح بین المللی هر روز بشیوه های مختلف از فداکاری و زحمات صمیمانه پزشکان و کادر درمانی تقدیر میکنند، در صدها شهر در دنیا به افتخار آنها کف میزنند، در نهادهای اجتماعی برایشان گل میبرند و آنها را در حلقه انسانی شان به آغوش میکشند، این جمهوری جنایتکار اسلامی است که تاب دیدن این همه حمایت از پزشکان و کادر درمانی را ندارد ئ به بهانه های مختلف امنیتی و سرکوبگرانه  پزشکان و کادر درمانی را تحت فشار میگذارد.
مردم و جامعه در کردستان و شهر سقز باید با تمام نیرو از فداکاری های پزشکان و کادر درمانی و از رحیم یوسف پور پزشک متخصص داخلی دفاع کند و آنها را مورد بیشترین و صممیانه ترین حمایت ها قرار دهد.    
 
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران از مردم مبارز کردستان و شهر سقز میخواهد در هر جایی که هستید، از جان و حرمت انسانی  دکتر رحیم یوسف‌پور، پزشک متخصص داخلی در سقز دفاع کنید.
همه جا به هر شیوه ای که در دسترس دارید با بکارگیری میدیای اجتماعی با جمع آوری امضا و طومار با فرستادن هیئت های دو تا سه نفره به نمایندگی از مردم سقز خواهان پایان دادن به فشار و تهدیدهای امنیتی بر روی  رحیم یوسف پور پزشک متخصص شوید.

١٦ فروردین ١٣٩٩
٤ ‌آوریل ٢٠٢٠


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com