همدستی حکومت اقلیم با حکومت جنایت اسلامی را محکوم میکنیم

كميته كردستان حزب كمونيست كارگرى ايران
April 11, 2020

بامداد امروز شنبه ٢٣ فروردین ١٣٩٩ ساعت ۴صبح مصطفی سلیمی زندانی سیاسی در زندان سقز اعدام شد
در اعدام مصطفی سلیمی زندانی سیاسی توسط جمهوری، باندهای جنایتکار اقلیم کردستان در عراق و اتحادیه میهنی شریک جرم هستند.
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران؛  مردم در کردستان را به اعتراض و ارسال نامه و بیانیه های جمعی در محکومیت اقدام جنایتکارانه سران اقلیم کردستان و جمهوری اسلامی، فرا میخواند. جمهوری اسلامی با اعدام زندانیان خشم و نفرت مردم سراسر ایران را بیش از پیش علیه خود دامن میزند. دور نخواهد بود روزی که مردم ایران خود را از شر این باند دزد و جنایتکار و مفتخور خلاص کنند. 
٢٣ فروردین ١٣٩٩
١١ آپریل ٢٠٢٠


همدستی حکومت اقلیم با حکومت جنایت اسلامی را محکوم میکنیم
 
 
مردم مبارز کردستان!
حکومت اقلیم کردستان عراق یک زندانی سیاسی محکوم به اعدام را دستگیر کرده و به جمهوری اسلامی تحویل داده است. در یک همکاری جنایتکارانه با جمهوری اسلامی حکومت اقلیم مصطفی سلیمی را که در جریان شورش زندان سقز در روز جمعە ٨ فروردین ۱۳۹۹ از زندان سقز فرار کرده بود، در شهر پنجوین دستگیر کرده و به حکومت اسلامی تحویل داد. مصطفی سلیمی همراه با ۷۰ نفر دیگر از زندانیان از زندان فرار کرده بود. او ۱۷ سال در زندانهای جمهوری اسلامی بدون مرخصی زندانی بوده است. 
 
هم اکنون مصطفی سلیمی زندانی سیاسی و یک زندانی دیگر بنام شورش مروتی در سلول انفرادی در زندان سقز منتظر اجرای حکم اعدام هستند. بنا به گزارشهای دریافتی ساعت سه عصر امروز جمعه خانواده این زندانیان بعنوان آخرین ملاقات با آنها دیدار کرده اند. از طرف دیگر گزارش شده است که ساعت پنج بعد از ظهر دو جرثقیل وارد زندان سقز شده است.

حکومت اسلامی از ترس همکاری مجدد سربازان با زندانیان، به تمامی پرسنل و سربازان بومی مرخصی داده و شیفت های نگهبانی به افراد غیر بومی و مورد اطمینان حکومت سپرده شده است و به آنها نیز دستور داده شده است که تلفنهای خود را خاموش کنند و هیچگونه تماسی با بیرون نداشته باشند.

مردم مبارز سقز و کردستان!
به هر طریق ممکن تلاش کنید مانع اعدام این دو زندانی شوید. حکومت اقلیم کردستان را مورد نفرت و انزجار خود قرار دهید و همدستی آنها در این جنایت را محکوم کنید.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران تحویل دادن زندانی سیاسی محکوم به اعدام مصطفی سلیمی را شدیدا محکوم میکند و مردم در کردستان را به اعتراض و ارسال نامه و بیانیه های جمعی در محکومیت اقدام جنایتکارانه سران اقلیم کردستان و جمهوری اسلامی، فرا میخواند. جمهوری اسلامی با اعدام زندانیان خشم و نفرت مردم سراسر ایران را بیش از پیش علیه خود دامن میزند. دور نخواهد بود روزی که مردم ایران خود را از شر این باند دزد و جنایتکار و مفتخور خلاص کنند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
٢٢ فروردین ١٣٩٩
١٠ آپریل ٢٠٢٠


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com