به حمایت از زندانیان سیاسی برخیزیم!

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران
June 20, 2019

  به حمایت از زندانیان سیاسی برخیزیم!
 
امیر ستاری زندانی سیاسی محبوس در زندان تبریز، در اعتراض به افزایش حکم اش از ۸ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است. امیر ستاری از بازداشت شدگان تظاهرات  و اعتراضات مردم علیه رژیم در دیماه ۹۶ میباشد. او قبلا ۷ ماه و  ۶ ماه جبس گرفته بود، ولی در ابان ۹۷ به ۵ سال افزایش داده شده است.
کمیته آذربایجان  حزب کمونیست کارگری ایران فشار بر زندانیان سیاسی در زندانها را محکوم میکند و از همه خانواده های زندانیان سیاسی و مردم  تبریزمیخواهد که در برابر اعمال فشار رژیم بر زندانیان سیاسی متحدانه اعتراض کنند. نمونه این اعتراضات موثر، تجمعات اعتراضی خانواده های بازداشت شدگان در مقابل زندان اوین است. جنبش دفاع از زندانیان سیاسی و مبارزه برای آزادی همه زندانیان سیاسی را در سرتاسر ایران باید گسترش داد.
رژیم در شرایط بن بست سیاسی و اقتصادی و در ضعیفترین حالت گیر افتاده است و تحت فشار نفرت عمومی و تحرک جنبشهای اعتراضی مختلف دست و پا میزند. نباید اجازه داد که زندانیان سیاسی، تحت فشار قرار گیرند. همه این زندانیان باید بدون قید و شرط آزاد شوند.  و یکی از راههای ممکن برای نجات زندانیان سیاسی تجمعات خانواده های زندانیان در مقابل زندانها و حمایت مردم از این تجمعات اعتراضی میباشد.

زنده باد جنبش اعتراضی برای آزادی زندانیان سیاسی
پیش بسوی اعتراضات سرتاسری
 
کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران
۱۹ جون  ۲۰۱۹ برابر با ۲۹ خرداد ۱۳۹۸



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com