از اعتصاب رانندگان شرکت واحد زنجان حمایت کنیم!

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران
May 17, 2019

از اعتصاب رانندگان شرکت واحد زنجان حمایت کنیم!

 
بنا به خبر درج شده در رسانه ها، رانندگان اتوبوسهای شخصی شرکت واحد شهر زنجان در روز چهارشنبه در اعتراض به وضعیت معیشتی خود دست به اعتصاب و تجمع اعتراضی زدند. یکی از رانندگان در پاسخ به یکی از خبرنگاران حاضر در محل اعلام کرده است: "که گرانی لوازم یدکی و روغن و استهلاک اتوبوسها، باعث کاهش دستمزدهاست و به همین دلیل دیگر ادامه کار با وضعیت فعلی امکانپذیر نیست! هیچ مسئولی نیز به مشکلات ما جواب نمیدهد!"
رانندگان، کارگران و مردم شهر زنجان!
درد و مشکلات رانندگان اتوبوسهای شرکت واحد، درد ومشکلات همه مردم است. گرانی و فقر برای همه مردم، زندگی را به جهنم تبدیل کرده است. اعتراض به وضع موجود در اشکال مختلف، امر هر روزه کارگران، رانندگان، پرستاران، زنان، دانشجویان ومعلمین و بازنشستگان در همه شهرهای ایران است.
کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران ضمن حمایت از اعتصاب و اعتراض رانندگان شرکت واحد زنجان ، همگان را دعوت میکند که از این اعتراض بحق، بهر شکل ممکن حمایت کنند. شرکت سایر رانندگان، کارگران و مردم در تجمع اعتراضی این رانندگان، دفاع از حق زندگی انسانی است.
حاکمان اسلامی دزد و غارتگر حسابهای بانکی شان را با میلیاردها دلار و یورو و پولهای مردم پر کرده اند و نتیجه چنین غارتگری، تحمیل فقر و فلاکت بی حد و حصر، گرانی و تورم و بیحقوقی به مردم است! باید و میتوان به این وضعیت اسفبار پایان داد.
با بهم پیوستن همه مردم به اعتصاب و اعتراض میتوان جواب درخوری به  رژیم داد و وادار به عقب نشینی کرد.

زنده باد اعتصابات و اعتراضات سرتاسری
پیش بسوی ایجاد شوراهای سازماندهی اعتراضات
 
کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸  برابر با ۱۶  مه ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com