اعتصاب کارگران راه آهن تبریز هماهنگ با کارگران اراک و نورآباد شازند

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران
May 22, 2019

اعتصاب کارگران راه آهن تبریز هماهنگ با کارگران اراک و نورآباد شازند
 
بنا به اخبار مندرج در رسانه ها، کارگران راه آهن تبریز در هماهنگی با کارگران راه آهن اراک و نورآباد شازند، دست به اعتصاب زده اند. این کارگران از سه روز قبل اعتصاب شان را شروع و در روز دوشنبه 30 اردیبهشت نیز ادامه داشت.
اوضاع جامعه ایران در شرایط فروپاشی اقتصادی کامل قرار دارد و رژیم چاره ای جز کوبیدن بر طبل شرایط جنگی ندارد. در بطن این اوضاع مشکلات اقتصادی بیش از پیش کارگران و مردم را در تنگنا قرار داده و زندگی را عملا به جهنم تمام عیاری تبدیل کرده است.
کارگران راهی جز مبارزه متشکل و هماهنگ بر علیه رژیم ندارند. کارگران راه آهن با تشکیل شورای هماهنگی کارگران خط و ابنیه  فنی راه آهن، به همه کارگران راه نشان میدهند. تشکیل شوراها در این شرایط تلاش موثری برای ایجاد تشکلات سرتاسری کارگران و بخشهای مختلف مردم است.
کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران از همه کارگران کارخانه ها و مراکز تولیدی و مردم میخواهد که از اعتصاب کارگران راه آهن تبریز حمایت کنند.
حضور در محلهای تجمع کارگری و هر تجمع اعتراضی دیگرو حمایت از اعتصابات و اعتراضات همدیگر، زمینه ساز سرتاسری شدن این مبارزات است. با مبارزات متحدانه و متشکل میتوانیم رژیم جمهوری اسلامی را به عقب نشینی وادار کنیم.

زنده باد اعتصابات و اعتراضات سرتاسری
پیش بسوی تشکیل شوراهای سازماندهی اعتراضات

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران
۲۱ مه ۲۰۱۹ - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com