از اعتصاب رانندگان تاكسى شهرستان خوى حمایت کنیم!

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران
April 30, 2019

از اعتصاب رانندگان تاكسى شهرستان خوى حمایت کنیم!

 

بنا به اخبار درج شده در رسانه ها، روز دوشنبه ۹ ارديبهشت ماه، رانندگان تاكسى در شهرستان خوى در اعتراض به مشكلات معيشتى و اقتصادى دست به اعتصاب زدند. اغلب اين رانندگان، كه به احتمال زياد تمام دار و ندارشان يك تاكسى است، بايد هفت روز هفته و روزانه ۱۵ تا ۱۶ ساعت كار كنند تا بتوانند يك زندگى بخور و نمير براى خود و خانواده شان تامين كنند. اينها بخشى از طبقه كارگر و طبقه زحمتكش جامعه اند و لازم است كه جامعه از اعتصاب و اعتراض برحق آنها حمايت كند.

 

عامل همه مشكلات اقصادى و اجتماعى كه زندگى اكثريت عظيم جامعه، زندگى میلیونها آنسان در ایران را مچاله كرده و به جهنم تبديل كرده است، حكومت اسلامى سرمايه داران و آيت الله هاى دزد وميليارد در ايران است. اولين قدم براى رهايى از اين جهنم، سرنگون كردن حكومت باعث وبانى اين فقر و فلاکت عمومی است!

 

براى گسترش اعتراضات و قدرتمند كردن مبارزه عليه جمهورى اسلامى، حمايت بخشهاى مختلف جامعه از اعتراضات و اعتصابات همديگر لازم و ضرورى است. ما از مردم شريف شهرستان خوى ميخواهيم كه از اعتراض رانندگان تاكسى و خواستهایشان، که خواست میلیونها انسان به شرايط مشقت بار زندگی میباشد، حمایت کنند.

 

 

زنده باد اعتصابات واعتراضات سرتاسری

 

كميته آذربايجان حزب كمونيست كارگرى ايران

۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ برابر با ۲۹ آوريل ۲۰۱۹

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com