فریاد زندانیان شکنجه‌شده در زندانهای کردستان و ایران باشیم  / کمپین نجات هوشمند علی پور

فریاد زندانیان شکنجه‌شده در زندانهای کردستان و ایران باشیم
کمپین نجات هوشمند علی پور از تلاش‌های فعالانه همه انسان‌های آزادیخواهی که در ۵۰ روز حبس هوشمند علی‌پور در سلول انفرادی صدایش را رسانه‌ای کردند و مرتبا از طریق تماس‌های مکرر با خانواده هوشمند جویای وضعیت سلامت روحی و جسمانی او بودند تشکر می‌کند.
هوشمند و تعداد زیادی از زندانیان سیاسی در زندان مرکزی سنندج روز ۹ مهرماه امسال مورد سرکوب و یورش نیروهای داخل و خارج از زندان حکومت اسلامی قرار گرفتند. و سپس هوشمند و تعداد زیادی توسط اداره اطلاعات سنندج به مرکز این اداره و سلولهای انفرادی انتقال داده شدند.
از همینجا رو به سازمانهای مدافع حقوق بشر اعلام می‌کنیم به نجات جان زندانیان در زندان سنندج برخیزید. وضعیتی که زندانیان زندان سنندج در ۵۰ روز گذشته با آن مواجه شدند، شدیدترین شکل وحشیانه سرکوب و شکنجه‌های بی‌سابقه‌ای بوده که سرکوبگران حکومت اسلامی مرتکب این جنایت شدند و در هیچ رسانه یا مدیا و ارگان و نهاد حقوق بشری و سیاسی مورد بررسی قرار نگرفت.
شکنجه‌گران حکومتی در سنندج تعداد زیادی از زندانیان  دست و پاهایشان را شکسته‌اند و هیچ یک از خانواده زندانیان هیچ اطلاعی از وضعیت زنده‌ماندن یا سلامت عزیزانشان را ندارند و آنهم به دلیل قطع تماس‌های تلفنی و اینترنت داخل زندان رو به بیرون در یک ماه و نیم گذشته بوده است.
کمپین نجات هوشمند علی‌پور خود را موظف به مسئولیت پذیری در قبال همه زندانیان سیاسی نه تنها در زندان مرکزی سنندج، بلکه در تمام زندانها و بازداشتگاه‌های سطح کشور میداند و درخواست میکنیم هرچه سریع‌تر به یاری ده‌ها هزار زندانی سیاسی و بی‌نام ‌و نشانی که در گروگان جمهوری اسلامی هستند بشتابیم.
کمپین نجات هوشمند علی پور
دوشنبه ۷ آذر ، ۲۸ نوامبر
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate