نهمین روز اعتصاب بزرگ کارگران نیشکر هفت تپه

حزب كمونيست كارگرى ايران
June 23, 2020

هفت تپه: شماره ١٠

نهمین روز اعتصاب بزرگ کارگران نیشکر هفت تپه

 

روز سه شنبه ٣ تیر  اعتصاب تمامی کارگران نیشکر هفت تپه وارد نهمین روز خود شد. در این روز کارگران اعتصابی مجمع عمومی بزرگ خود را در محل سنگر بر پا کردند و کارگران از بخش های مختلف در آن شرکت داشتند. طی اجتماع کارگران به بالای سنگر رفته و مطالبات و موارد اعتراض خود را اعلام میکردند.

پرداخت فوری حقوق های معوقه و تمدید دفترچه بیمه، بازگشت به کار فوری اسماعیل بخشی، محمد خنیفر، ایمان خضری و سالار بیژنی بر سر کار، بازداشت فوری اسد بیگی و مجازات او، خلع ید از بخش خصوصی و مافیای چپاولگر هفت تپه، بازگرداندان پولهای به سرقت رفته به شرکت و راه اندازی کار و تامین امنیت شغلی کارگران خواستهای فوری این کارگران است.

همبستگی ها با این کارگران ادامه دارد و تا کنون تشکلها و گروههای زیر حمایت و همبستگی خود را با کارگران نیشکر هفت تپه اعلام کرده اند: انجمن صنفی کارگران برق و فلزکار کرمانشاه، سندیکای نقاشان البرز، گروهی از فعالین کارگری سقز، گروهی از فعالین حقوق کودکان، شورای بازنشستگان ایران، سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران، اتحاد بازنشستگان ایران،  بازنشستگان فلزکارمکانیک، بازنشستگان بافنده سوزنی، گروه نوزده اسفند ، گروه شورای همبستگی کارگری و کارگران شرکت آسفالت ماکام شرق و جمعی از کارگران فولاد اهواز.

حزب کمونیست کارگری حمایت قاطع خود را از مبارزات کارگران نیشکر هفت تپه اعلام میکند و همه کارگران و مردم را به همبستگی با  کارگران اعتصابی و خواستهایشان فرا میخواند.

 

حزب کمونیست کارگری ایران

٣ تیر۱۳۹۹، ٢٣ ژوئن ۲۰۲۰


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com