هشدار به سازمان پژاک!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
June 15, 2020

هشدار به سازمان پژاک!

طبق اخباری که در رسانه ها منتشر شده است، به ویژه بنا به تائید آن واقعه از جانب خانواده  فرد ترور شده، روز ۱۲ خردا" سوران اختر"،۲۶ ساله،  و اهل روستایی "رووار" در منطقه اورامانات از جانب سازمان پژاک به قتل رسیده است.

سوران اختر به دلیل عدم پرداخت باج و مقاومت در برابر اخاذی نیرویهای پژاک به قتل می رسد. با وجود اینکه جریان پژاک در بیانیه ی آنرا "تکذیب"کرده است، اما وجود پرونده های آدمکشی مشابه("سامان دانشور")در گذشته، و اینکه خانواده سوران اختر نیز اعلام کرده اند بر خلاف تکذیب نامه پژاک، شواهد  و مدارک غیر قابل انکاری وجود دارد که سوران توسط نیروهای پژاک به قتل رسیده است، جایی برای تردید برای دست داشتن پژاک در این جنایت باقی نگذاشته است.

حزب سوسیالیست انقلابی، ضمن محکوم کردن این جنایت آدم ربائی و تروریستی، به رهبری "پژاک" هشدار میدهد که دست از این نوع اعمال سخیف و ضد انسانی و باج گیری از شهروندان بردارد!. جامعه به انداز کافی زیر ضرب ترور و آدمکشی و باجگیری و فقر و تحقیر جمهوری فاشیست اسلامی همواره قرار گرفته، و اکنون به اسم "اپوزسیون" همین رژیم به همان اقدامات و جنایت علیه شهروندان روی آورده شود مایه شرم و ننگ است برای هر نیروی که چنین رویکردی را دارد. ما هشدار میدهیم در صورت ادامه این سیاستها و پایان ندادن به ترور مخالفین  و اخاذی کردن از شهروندان، برای جامعه و ما راهی بجز کوتاه کردن دست عاملین ترور و اخاذی باقی نخواهد ماند!، مردم چاره ه ای ندارند که علیه آنها همان سیاست و راهی در پیش بگیرند که علیه رژیم آدمکش و سرکوبگر جمهوری اسلامی در پیش گرفته اند!

 تاریخ احزاب بورژوا- ناسیونالیست کورد  در پوشش "ملت کورد" و "حقوق مردم کوردستان"مملو از جنایت و سرکوب و باجگیری و در نهایت تحمیل شکست و ناکامی برای مبارزه آزادیخواهانه کارگران و زحمتکشان ببه هدف کسب آزادی و برابری و تلاش جامعه برای رفع ستم ملی در مناطق کرد نشین بوده است. این سیاستها و اعمال پژاک نیز جز تفکیک ناپذیری از همین سناریوی بی ربط به مبارزه بیوقفه برای کسب  آزادی و برابری و حق برابر شهروندی برای کرد زبانان در ایران است، در ادامه همان سیاستهای احزاب مشابه و پیشین همین جنبش بورژوا- ناسیونالیستی است که تنها با مقابله آگاهانه جامعه با آن میتوان آنرا خنثی و حاشیه ای کرد.

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
۲٦ خرداد ۱۳۹۹
١٥ ژوئن ٢٠٢٠


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com