غلامرضا منصوری قاضی جمهوری اسلامی به جرم جنایت علیه مردم باید دستگیر و محاکمه شود

حزب كمونيست كارگرى ايران
June 10, 2020

غلامرضا منصوری قاضی جمهوری اسلامی
به جرم جنایت علیه مردم باید دستگیر و محاکمه شود

غلامرضا منصوری، قاضی و از مهره‌های کلیدی دستگاه قضایی جمهوری اسلامی، که از سال ۱۳۸۲ در قوه قضائیه بازپرس شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه بود از حدود یکسال قبل به خارج آمده و گفته میشود در آلمان زندگی میکند. منصوری از نزدیکان باند صادق آملی لاریجانی رئیس سابق قوه قضائیه حکومت اسلامی و از دست اندرکاران شعبه صدور احکام در دستگاه سرکوب و آدمکشی جمهوری اسلامی بود و تنها در یک پرونده بین ۱۱ تا ۲۰ نفر از فعالین رسانه ای را با احکامی که صادر کرده به زندان انداخت.

گفته می‌شود  که او به دلیل بیماری در شهر هانوفر آلمان در بیمارستان دکتر سمعیی همکار منفور حکومت اسلامی بستری و یا مخفی بوده است. اکنون که حضورش در آلمان رسانه ای شده احساس خطر کرده و گفته است قصد دارد به ایران برگردد. نباید اجازه دهیم مثل آیت الله شاهرودی فراری داده شود.

از ایرانیان مقیم آلمان و مخصوصا ایرانیان مقیم شهرهای هامبورگ و هانوفر میخواهیم که در پیدا کردن این قاضی جنایتکار کمک کنند. هیچ مزدور و مقام جمهوری اسلامی نباید در خارج کشور احساس امنیت کند. هرکدام که جرات کنند به کشورهای دیگر بیایند باید احساس کنند که مردم زیادی در تعقیب آنها هستند و تلاش میکنند دول غربی را وادار کنند که آنها را دستگیر و محاکمه کنند. حمید نوری در سوئد چند ماه است به یمن فعالیت مخالفین جمهوری اسلامی در زندان به سر میبرد. دو افسر سوری که در جنایت علیه مردم نقش داشتند به همت فعالین سوری مخالف اسد در آلمان دستگیر و محاکمه شدند. باید دولت آلمان و همه دول دیگر را وادار کنیم دست از مماشات با جمهوری اسلامی بردارند و اجازه ندهند این کشورها به محل امنی برای جنایتکاران جمهوری اسلامی تبدیل شود.

این قاضی حکومت اسلامی را هم که اکنون مغضوب جناحی از حکومت شده است، باید از مخفیگاهش بیرون بکشیم و تلاش کنیم دستگیر و محاکمه شود. اکنون شرایط طوری است که فشار به دول غربی برای دستگیری جنایتکاران میتواند موثر واقع شود. این عرصه ای از مبارزه علیه جمهوری اسلامی و تنگ کردن فضا علیه این حکومت و جانیان این حکومت است. دست به دست هم بدهیم و مانع فرار غلامرضا منصوری شویم.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
سه‌شنبه ۹ ژوئن ۲۰۲۰


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com