پاپوش دوزی جدید علیه سهیل عربی بشدت محکوم است!

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى در ايران
April 27, 2020

جمهوری اسلامی افسار پاره کرده است.
پاپوش دوزی جدید علیه سهیل عربی بشدت محکوم است!

بار دیگر با پاپوش دوزی و پروند سازی برای سهیل عربی زندانی سیاسی سرشناس که از سال ۱۳۹۲ در زندانهای جمهوری اسلامی محبوس است و در شرایط جسمی بسیار خطرناکی در اعتصاب غذاست،
پس از آنکه هفت سال در زندانهای مختلف با غیر انسانیترین و بیشرمانهترین رفتارهای جنونآمیز جمهوری اسلامی محبوس بود، این بار با اتهام واهی نگهداری اسلحه به بازداشتگاه یک الف قرارگاه سپاه پاسدارن منتقل شده است! این نهایت عجز و درماندگی حکومتی است که درمقابل مقاومت زندانیان سیاسی، چون سهیل عربی شکست میخورد و دست به پاپوش دوزی چنین مضحکی میزند!

سهیل عربی چهرهای شناخته شده در سطح جهان است! ایستادگی و مقاومت او در مقابل دستگاه خونریز قوه قضائیه و اعتراض به بدرفتاری با دیگر زندانیان سیاسی و دفاع جانانه و بی وقفه از دیگر هم بندانش، اعلام شجاعانه کیفرخواستش علیه رفتار ضد انسانی جمهوری اسلامی با دیگر زندانیان دست به اعتصاب غذا زده است. بیانیه صادر کرده است. در باره جنایات بیشمار علیه زندانیان سیاسی افشاگری کرده است. سهیل عربی سمبل ایستادگی و مقاومت، جسارت و شهامت زندانیان سیاسی علیه جمهوری اسلامی است. جهان متمدن او را با همین خصایص والا میشناسد.

جمهوری اسلامی تلاش کرد مادر سهیل را به گروگان بگیرد تا به خیال خام خود او را به سازش وادارد. اما سهیل با مقاومت شجاعانه این نقشه پلید جمهوری اسلامی را نیز نقش برآب کرد و رسوایی دیگری بر دامان خونین قوه قضائیه گذاشت. او را به اتهام واهی و ساختگی سبالنبی، توهین به مقدسات و امانان شیعه و خامنهای و دیگر اوباش حکومتی به اعدام محکوم کردند! اما او این طرفندهای نخنمای حکومتی را نیز به چالش کشید!

در حالیکه گسترش ویروس کرونا جان زندانیان را بصورت جدی تهدید میکند و زندانیان سیاسی از ابتداییترین امکانات پیشگیری و درمان، عامدانه محروم ماندهاند. حکومت اسلامی نه تنها از آزادی و مرخصی زندانیان اقدامی طفره میرود بلکه با احضار و دستگیریهای مجدد و راه اندختن بساط اعدام، ترس و وحشت خود را در پس این اقدامات رزیلانه پنهان می کند.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی این پاپوش دوزی و پرونده سازیی و فشار بر سهیل عربی و خانواده او را بشدت محکوم میکند و از تمام مردم آزادیخواه، شریف و انساندوست میخواهد که صدای سهیل عربی باشند!

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
٦ اردیبهشت ۱۳۹۹ – ۲۵ آوریل ۲۰۲۰


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com