جعفرعظیم زاده را فورا و بدون قید و شرط آزاد کنید!

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى در ايران
April 15, 2020

 اطلاعیه شماره ۱۴
شیوع ویروس کرونا و به خطر افتادن جان زندانیان
#کرونا_زندان
#جان_زندانیان_در_خطر_است

#جعفرعظیم زاده را فورا و بدون قید و شرط آزاد کنید!
تقلاهای جموری اسلامی جهت فشار به جعفر عظیم زاده و #فعالین_کارگری و عدم برخورداری ازمرخصی را شدیدا محکوم میکنیم!

اکرم رحیم پور  همسر #جعفر_عظیم_زاده در نامه ای از تشکیل پرونده جدید جعفرعظیم زاده فعال کارگری زندانی توسط پیامک به ایشان خبر داد. پس از پی گیرهای خانواده، عدم موافقت دادستانی با مرخصی جعفر عظیم زاده با وجود برخورداری از حق مرخصی بدنبال اعلام قوه قضائیه، نیز به خانواده وی اعلام شد. یورش مامورین قضائی با فاصله یک ساعت از این پیامک در منزل #پروین_محمدی و اعلام آغاز فرایند حراج منزل او به عنوان وثیقه جعفر عظیم زاده ان هم در شرایطی است که با گذشت ۱۵ ماه از دستگیری جعفر قانونا این وثیقه میبایست آزاد میشد.
 با وجود شیوع کرونا در زندانها و کشته شدن تعدادی از زندانیان دستگاه قضائی اعلام کرده است باید تمام زندانیانی که به مرخصی رفته اند،  ۳۱ فروردین به زندان بازگردند . همچنین# ناهید_خداجو و# شاپور_احسانی_ راد برای تحمل حکم ۶ سال زندان به زندان احضار شده اند.
  جعفر عظیم زاده چهره شناخته شده، محبوب، شجاع وجسور در بین فعالین کارگری و جامعه است. وی صدای حق طلبانه کارگران و جامعه است. جعفرعظیم زاده صدای حق طلبانه میلیونها نفر است که روزانه با فقر و فلاکت دست و پنجه نرم میکنند. صدای کارگری است که بدلیل اعتراض به ماهها حقوق عقب افتاده خود، شلاق میخورد و  به زندان میافتد. صدای مادری است که از فقر همراه با فرزند خود دست به خودکشی میزند و امروز صدای زندانی بیماری است که از نبود دارو و درمان جانش در خطر است.  اعتراض به فقر و مطالبه اولیه و پایه ایترین حقوق شهروندان جامعه جرم نیست.
 با شیوع کرونا در شهرهای ایران جعفر عظیم زاده صدای تمام زندانیان که با خطر ابتلا به ویروس کرونا روبرو هستند، شد. وی در مصاحبه ای آگاهگرانه از نبود امکانات و راههای فراوان بری ورود کرونا به زندان گفت. از اینکه زندان و سازمان زندانها جزو سازمانهای خدماتی جامعه نیستند  و باید تعطیل شوند، گفت و خواستار بسته شدن زندانها و سازمان زندانها و آزادی تمام زندانیان شد.
جمهوری اسلامی آگاهانه و سیتماتیک فعالین و رهبران کارگری را زیر فشار قرار میدهد. دستگاه قضائی و رژیم اسلامی از سر ترس و استیصال رهبران اعتراضات جامعه را عامدانه با پرونده سازیهای پوشالی جدید روبرو میکند و این در حالیست که اختلاسگران میلیاردی که سرمایه های مردم را از طریق روابط مافیایی به غارت برده بودند و در جریان دعواهای جناحی درون حکومت به زندان افتاده بودند به مرخصی آمدند.
  رژیم اسلامی بخوبی میداند که کارگران و ۹۹ درصدیهای آن جامعه امروز میروند تا حکومت جایتکار اسلامی را تماما از جامعه جارو و به سطل زباله دان تاریخ بیاندازند. اینرا مردم معترض در آبانماه با " رهبر الدنگ ما"  وهمین امروز با اعتراضاتشان در خیابان نشان دادند. 
 
کمیته مبارزه برای آرادی زندانیان سیاسی فشار و پرونده سازی علیه فعالین شناخته شده جامعه را بشدت محکوم میکند و خواستارتعطیل شدن زندانها و آزادی تمام زندانیان و زندانیان سیاسی است.
ما از تمام مردم، اتحادیه های کارگری، سازمانهای و تشکلهای بشردوست و سیاسی، روزنامه نگاران، هنرمندان و تمامی مدافعین آزادی زندانیان سیاسی دعوت میکنیم  که حکومت اسلامی در ایران را برای آزادی فوری و بدون قید و شرط زندانیان  و حفظ جانشان تحت فشار بگذارند.

شما میتوانید از طرق زیر اقدام کرده در این کارزار از زندانیان و خانواده هایشان حمایت کنید :

- با استفاده از تلفنتان کلیپ کوتاه تصویری و یا صوتی تهیه کنید و خواستار آزادی زندانیان شوید. این ویدیو را در  اینستاگرام و فیسبوک و تویتر خود پخش کنید وجهت پخش وسیعتر برای ما نیز ارسال دارید
- اخبار زندانیان در شهرتان در ایران را برای ما ارسال و در اینستاگرام و فیسبوک و تویتر خود پخش کنید.  انتشار اخبار زندانیان فشار بیشتری روی رژیم گذاشته و کمک میکند تا زندانیان گمنام نمانند.
- در شهرهای مختلف جهان با  اعضای پارلمان، شخصیتهای آزادیخواه ، اتحادیه های کارگری و سازمانهای بشردوست تماس گرفته و از آنها بخواهید به رژیم اسلامی در ایران نامه ارسال کرده و خواستار حفظ جان زندانیان در مقابل ویروس کرونا و آزادی فوری و بدون قید و شرط زندانیان شوند.  
- در طوفانهای تویتری شرکت کرده و از این طریق به انعکاس صدای و وضعیت زندانیان کمک کنید
- اگر مایل به پیش بردن فعالیتهای بیشتری در این زمینه هستید با ما از طریق راههای ارتباطی ما تماس بگیرید.   

کانالهای تماس با کمیته مبارزه با آزادی زندانیان سیاسی:
www.cfppi.org
www.facebook.com/IranZendaniSiasi/
@cfppi2018   تلگرام
‌‎  @cfppi   اینستاگرام
 @Irancfppi  تویتر
Cfppiiran2006@gmail.com
Tel, WhatsApp: +31682198347

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
۲۶ فروردین ۱۳۹۹
۱۴  آپریل ۲۰۲۰


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com