مصطفی سلیمی با همکاری جمهوری اسلامی و "حکومت کوردی" اعدام شد!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
April 11, 2020

مصطفی سلیمی با همکاری جمهوری اسلامی و "حکومت کوردی" اعدام شد!


 با کمال تاسف،مصطفی سلیمی، زندانی سیاسی که توانسته بود از زندان مخوف جمهوری جنایتکار اسلامی فرار کند، و خود را به عنوان پناهنده سیاسی تحویل"حکومت اقلیم" و "هم زبان"خود، در مرز  پنجوین در کردستان عراق داده بودند، در اوج وقاحت به جای پناه دادن به ایشان، از جانب نیروهای امنیتی اتحادیه میهنی بازداشت و دست بسته تحویل جمهوری اسلامی داده میشود، و این حکومت جانی و آدمکش نیز صبح امروز ٢٣ فروردین ١٣٩٩جانش را گرفت.

مصطفی سلیمی، ٥٣ ساله و اهل روستای ایلوی در حومه  شهر سقز، ١٧ سال بود در زندان جمهوری اسلامی بسر میبرد. اخیرا به دنبال اعتراضات زندانیان، همراه با تعدادی دیگری از ترس ویروس کرونا و مرگ دست به فرار میزنند و در نهایت به دام ویرسهای مرگ آور دیگر ی افتاده و از نو به زندان برگردانده میشود.  بعداز سه روز  تحویل دادن  مصطفی از جانب نیروهای خود فروخته اتحادیه میهنی  به جمهوری اسلامی،این حکومت وحشی بدون درنگ او را اعدام میکند.

حزب سوسیالیست انقلابی اعدام جنایتکارانه مصطفی سلیمی را قویا محکوم میکند، ما همزمان اتحادیه میهنی و "حکومت  اقلیم کردستان" را شریک این جنایت دانسته و اقدام آنها را  نیز به شدت محکوم نموده و از همه  مردم آزادیخواه، نیروهای مترقی و به ویژه از مردم کرد زبان در کردستان ایران و عراق میخواهیم علیه این جنایت و اقدام شنیع احتراض نموده و  انزجار و نفرت خود را اعلام نمایند.

حزب سوسیالیست انقلابی به زندانیان هم بند و خانواده و دوستان مصطفی سلیمی تسلیت گفته و خود را شریک غم و اندوه  ناشی از این واقعه درد ناک میداند.

نه به اعدام!
همه زندیانیان سیاسی باید آزاد گردند!
ننگ و نفرت به همکاران و مزدوران جمهوری اسلامی!
مرگ بر جمهوری اسلامی!

دفتر مرکزی حزب سوسیالیست انقلابی ایران
Iransocialist2017@gmail.com
٢٣ فروردین ١٣٩٩
١١ آوریل ٢٠٢٠


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com