اطلاعیه در باره یک ‌فرد قاچاقچی کلاهبردار!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
March 18, 2020

اطلاعیه  در باره یک ‌فرد قاچاقچی کلاهبردار!
 
به اطلاع عموم میرسانیم فردی به اسم مجید حیدری در جریان یک  کلاهبرداری ناجوانمردانه  زندگی چندین  فرد و خانواده کارگری و محروم ایرانی را از هم پاشانده است. این موجود فاقد وجدان انسانی  با گلاهبرداری خاصی  یک فقره  همه امکانات فروخته شده چند فرد و خانواده را با چرب زبانی وادار میکند برای انجام کارهایشان  باید رقمی که گفته بود از پیشی پرداخت کنند.   آنها نیز از کانال صرافی ”البرز“ در شهر گوتنبرگ سوئد همان مبلغ را که بعداز تبدیل آن به پول سوئدی١٨٠ هزار کرون ( حدود ٢٠ هزار دلار) شده است، برای مجید حیدری میفرستند . اسناد این نقل و انتقال و تبدیل آن به پول سوئدی و رسید دریافت کل مبلغ توسط مجید و با امضای شخصی او، موجود است.
 
 مجید حیدری،همزمان خانواده دیگری را نیز، که آنها نیز خانه و کاشانه شان را فروخته بودند و در آرزوی رسیدن به کشور امن بسر میبردند، بر عکس تمام قولهای که به آنها داده بود، به ترکیه میکشاند و در آنجا یکجا مبلغ ١٠ هزار دلار پول نقد از آنها تحویل میگیرد و بیش از یکماه نیز آنها را با  یک کودک چند ماهه در ترکیه سرگردان و آنها را مجبور میکند که  هزارها دلار دیگر را هزینه هتل و زیستن و شهر به شهر کردنها کنند. و در آخر برای آنها نیز نه تنها هیچ کاری نکرد بلکه در ترکیه و بدون هیچ امکاناتی آنها را رها کرد!
 
بعداز چند ما بلاتکلیفی و دروغ تحویل دادن مجید برای مدت زیادی "ناپدید" شد، و  بعداز ردیابی و تهدید  وی از جانب پناهجویان و شاهدان ماجرا در آخرین تماس ادعا کرده در ترکیه ”بازداشت شده بود“.  از آن تاریخ تا کنون که بیش از یکسال می گذرد  هنوز رد پایی از او نیست و همه شماره تلفنهای سابقش را بسته است.
 
اخیرا بنا به گزارش مستقیمی که برای دبیرخانه حزب ما ارسال شده با خبر شدیم گویا در تاجیکستان و همچنین به واسطه یک زن آشنایی خود و نزدیک به مقامات سوئدی در نشستهای تحت پوشش کار پناهندگی، و با تغییر چهره و مشخصات خود حضور پیدا کرده است. به ویژه به دنبال فاجعه مجدد پناهندگی در مرز ترکیه و یونان و اینکه این نوع قاچاقچی های کلاهبردار در کمین به دام انداختن  پناهجویان بی سرپناه هستند لازم دانستیم چهره این فرد نامسئول را برای همگان بر ملا گردد. ما خواهان ‌هشیاری فعالین امر پناهندگی و همه پناهجویان در این باره هستیم و هشدار میدهیم که نباید اجازه داد هیچ پناهجوئی که از دست دنیای سیاه و جنایتکارانه حکومتهای اسلامی و فاشیست فراری هستند در مسیر راه به دام این نوع قاچاقچی های بیشرف به افتند. مجید حیدری در کلاهبرداری کاملا حرفه ای است و از آنجا که ترک زبان است و آشنا به زبان و محیط ترکیه، میتواند راحت  پناهندگان زیادی را به دام به اندازد.
 
ضمن ضرورت افشا کردن و معرفی او به مقامات کشورهای مختلف به عنوان کلاهبردار از همه میخواهیم برای پیدا کردن محل او نیز تلاش نمایند و به محض شناسائی محل زندگی اش آنرا به اطلاع عموم باید رساند. این فرد فاقد حداقلی از اخلاق انسانی لازم است چه“ قانونی“ و چه "غیر قانونی" مجازات شود، باید دیر یا زود حق همه کسانی که زندگیشان را بر باد داده است، آنها را فریب داده، پولشان را خورده است، از حلقومش بیرون کشیده شود.

از طریق آدرس مایل زیر میتوانید اطلاعات خود را در این باره همزمان برای ما هم بفرستید.
دبیرخانه حزب سوسیالیست انقلابی ایران
iransocialist2017@gmail.com
 ٢٧ اسفند ١٣٩٨     ١٧ مارس ٢٠٢٠
 
 



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com