پیام حمید تقوائی بمناسبت نمایش ٢٢ بهمن

حميد تقوايى
February 12, 2020

نمایش ٢٢ بهمن، اوج درماندگی حکومت اسلامی
پیام حمید تقوائی  بمردم ایران
مردم عزیز ایران!
مراسم حکومت جلادان در ٢٢ بهمن امسال نقطه حضیض نمایشی بود که قرار بود نقطه اوج قدرت نمائی شان باشد. این آخرین پرده از مضحکه رسوا و بی رونقی بود که حکومت تلاش کرد به  بهانه سالگرد انقلاب ٥٧ به اجرا درآورد. اما آنچه شما مردم همیشه دهه زجر مینامیده اید امسال به دهه زجر خود حکومتی ها تبدیل شد.
جشنواره سینمائی شان بایکوت شد، سنت هر ساله هوا کردن عکس و پرچم و بنر در خیابانها در هراس از خشم شما مردم تعطیل شد، و بالاخره بعد از ده روز کسادی و بی رونقی بازار نمایشات حکومتی، آنچه قرار بود نماد قدرتنمائی حکومت در سالروز ٢٢ بهمن باشد به نمایش حقارت و ضعف و درماندگیش بدل شد. نه توانستند چهلم سردار جانی شان را برگزار کنند و نه سالروز بقدرت رسیدنشان را جشن بگیرند. حتی نتوانستند طرفداران خودشان را به خیابانها بکشانند. حتی نتوانستند دعواهای داخلی شان را پنهان کنند و نمایش وحدت و آشتی بدهند. روحانی در سخنرانی اش در ٢٢ بهمن گفت "اگر انتخابات در دوره شاه آزاد بود اصلا انقلاب نمیشد". این در واقع پیامی به جناح مقابل بود که اگر ما را در انتخابات کنار بگذارید با انقلاب مردم طرف خواهید بود. اما مناسبات جناحها هر چه باشد و رژیم هر چه بکند از انقلاب کوبنده ای که در حال شکلگیری است  راه فراری ندارند.
مردم بپاخاسته!
 آنچه جمهوری اسلامی را به این حال و روز نزار انداخته، جنبش انقلابی شما مردمی است که عزم جزم کرده اید جانیان حاکم را بزیر بکشید. شما مردمی که بعد از کشتار آبان ماه، بعد از نمایشات مهوع حکومتی به بهانه هلاکت سلیمانی و کمدی "انتقام سخت"، و بدنبال  شلیک به هواپیما نه تنها مرعوب نشدید و عقب ننشستید بلکه محکم واستوار ایستادید و صریحتر و کوبنده تر از همیشه اعلام کردید "جمهوری اسلامی نابود باید گردد"! اعلام کردید به دادخواهی کشتارهای آبان و دیماه، خامنه ای و دیگر سران جنایتکار جمهوری اسلامی باید به محاکمه کشیده بشوند.
  واقعیتی که در چند ماهه اخیر بسیار روشنتر و برجسته تر از همیشه در برابر چشم مردم  سراسر دنیا قرار گرفته اینست که جمهوری اسلامی یک ماشین کشتار است. جنایت این حکومت از همان روز اول بقدرت رسیدنش شروع شد و اعتراض و مبارزه ما مردم هم  از همان آغاز شکل گرفت. جمهوری اسلامی توانست با سرکوب و کشتاری که بلافاصله بعد از قیام بهمن آغاز کرد خود را در قدرت نگهدارد. اما حکومت جلادان از همان ابتدا و در تمام چهار دهه اخیر با مبارزات و اعتراضات گسترده ما مردم، کارگران و زنان و جوانان و بخشهای مختلف جامعه روبرو بوده است. این اعتراضات امروز به سیل خروشانی  بدل شده که میرود کل نظام جمهوری اسلامی را بزیر بکشد. جشن واقعی ما مردم روزی است که نظام جانیان حاکم را در هم بکوبیم و بر خرابه های آن نظام و جامعه ای آزاد، برابر، و مرفه برپا داریم. جامعه  ای انسانی که خواست همه نسلها از انقلاب ٥٧ تا به امروز بوده است. 
آنروز دور نیست!  
٢٢ بهمن ١٣٩٨


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com