پیام حمید تقوائی به مردم عراق

حميد تقوايى
December 15, 2019

پیام حمید تقوائی به مردم عراق


مردم مبارز عراق!

بیش از دو ماه است که شما علیه دولت و دستجات اسلامی و قومی و علیه دخالت جمهوری اسلامی در عراق بپا خاسته اید. اوباش حاکم در عراق و جمهوری اسلامی ایران زندگی شما را تباه کرده اند، و  بیکاری و فقر و فقدان حداقل های رفاهی و ناامنی را به شما تحمیل کرده اند، ترور و آدمکشی سازمانیافته را به واقعیت زندگی شما بدل کرده اند، در مقابل شما عزم کرده اید که به این وضعیت پایان دهید و فساد را ریشه کن کنید. اراده کرده اید که رفاه، امنیت، آسایش و یک زندگی درخور و شایسته را برای خود فراهم کنید. پاسخ حاکمین عراق و دستجات ترور حکومتی و حشدالشعبی وابسته به جمهوری اسلامی، اما توطئه، تهدید، ترور، آدم ربایی و زندان بوده است. علیرغم اینکه صدها نفر تا کنون جان خود را از دست داده اند و هزاران نفر زخمی و ربوده و یا زندانی شده اند، با قدرت، مارش خود برای انقلاب و رهایی را ادامه میدهید. درود بر شما!

مردم ایران مبارزه شما را دنبال میکنند و از شما الهام میگیرند و در هر پیشروی و پیروزی شما خود را سهیم میدانند. خشم شما علیه دخالت های جمهوری اسلامی در عراق قابل درک است. مردم ایران از حرکت شما برای برچیدن بساط جمهوری اسلامی در عراق  با تمام وجود حمایت میکنند. اخبار به آتش کشیدن سمبل های حکومت اسلامی و کنسولگری آن در کربلا و نجف و همچنین به آتش کشیدن تصاویر خمینی و خامنه ای انعکاس وسیعی در ایران داشته است و مردم ایران را در مبارزه خود راسخ تر کرده است. مردم ایران نیز بارها و از جمله در خیزش اخیر خود تصاویر این جانیان را به آتش کشیده اند. مبارزه شما علیه اوباش حاکم در عراق و علیه جمهوری اسلامی و مبارزه مردم ایران علیه اوباش حاکم در ایران از یکدیگر جدایی ناپذیرند. شما و مردم ایران در این نبرد در یک جهبه قرار گرفته اید. سرنگونی حکومت های ضد بشری ایران و عراق شرط لازم برای رهایی و دستیابی به امنیت و سعادت در این دو کشور و در منطقه است.

جنایاتی که دولت ها و نیروهای اسلامی در این دو کشور مرتکب شده اند در تاریخ معاصر بی سابقه است و شرایطی که به مردم ایران و عراق تحمیل کرده اند غیر قابل تحمل است. باید با قدرت تمام مارش خود برای پیروزی را ادامه دهیم. ما را در این نبرد، متحد و در کنار خود بدانید.

حزب کمونیست کارگری ایران به شما مردم عراق و همه مبارزین راه آزادی و سعادت صمیمانه درود میفرستد و دست شما در مبارزه علیه اوباش و حکومت های اسلامی در ایران و عراق را میفشارد و برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی میکند.

زنده باد اتحاد مردم ایران و عراق برای آزادی و رهائی!
حمید تقوائی
۲۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹       
 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com