پیام حمید تقوائی بمناسبت فاجعه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی

حميد تقوايى
January 10, 2020

پیام حمید تقوائی بمناسبت فاجعه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی


فاجعه دلخراش و تکاندهنده سقوط هواپیمای اوکریانی در بامداد روز چهارشنبه ١٨ دیماه به جانباختن ١٧٦ نفر منجر شد. این فاجعه هولناک خانواده های زیادی را داغدار کرد، و مردم ایران و جامعه جهانی را تکان داد. جانباختن این عزیران را به خانواده ها و وابستگان و دوستان آنان صمیمانه تسلیت میگویم. 

بنا بر گزارشات خبری، مقامات اوکراینی اظهار داشته اند که هواپیما هیچ ایراد فنی ای نداشته است و مقامات و کارشناسان آمریکائی و انگلیسی نیز با اطمینان اعلام کرده اند که سقوط هواپیما در اثر اصابت موشکهای ایرانی بوده است. هنوز روشن نیست این حمله عامدانه یا در اثر سهل انگاری صورت گرفته، اما حقیقت هر چه باشد دستان خون آلود حکومت مرگ و نیستی را در پشت این حادثه میتوان مشاهده کرد. امتناع حکومت از تحویل جعبه سیاه به کارشناسان بین المللی در واقع تلاشی برای پنهان داشتن علت واقعی این سانحه دردناک است.

این فاجعه در بحبوحه تنش و کشاکش جنگی و عملیات موشک پراکنی حکومت در پی کشته شدن قاسم سلیمانی رخ داد. فرمانده به هلاکت رسیده سپاه قدس هم در زندگیش منشا مرگ و نیستی بود و هم در مرگش.

 این فاجعه را در کارنامه سیاه رژیمی که جان انسانها برایش  کمترین ارزشی ندارد باید به ثبت رساند. با سرنگونی جانیان حاکم تعداد این سوانح دردناک نیز بمراتب کاهش خواهد یافت.

یک بار دیگر جانباختن قربانیان این فاجعه دردناک را به بازماندگان آنان تسلیت میگویم.

حمید تقوائی

١٩ دیماه ١٣٩٨، ٩ ژانویه ٢٠٢٠


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com