پیام به مناسبت اعتراف حکومت به شلیک به هواپیمای مسافربری

حميد تقوايى
January 11, 2020

پیام حمید تقوائی به مناسبت اعتراف حکومت به شلیک به هواپیمای مسافربری

اعتراف جمهوری اسلامی به شلیک به هواپیمای اوکراینی عمق دروغ و ریاکاری و وقاحت یک حکومت جنایتکار را در برابر چشم مردم دنیا قرار داد. بعد از سه روز کتمان حقیقت و دروغ پراکنی و عوامفریبی و پس از اینکه مدارک غیر قابل انکاری بوسیله کارشناسان و دولتها در سطح دنیا منتشر شد، ناگزیر شدند اعتراف کنند. این صرفا اعتراف به یک جنایت هولناک نبود، بلکه همچنین اعتراف به دروغ و ریا و وقاحت جانیانی بود که در پنهان داشتن جنایتشان ناکام مانده اند. این یک اشتباه انسانی نیست، بلکه " اشتباه" نظامی است که میکشد و انکار میکند. کاری که چهل سال است به آن مشغول است. 

این آخرین برگ از کارنامه سیاه حکومتی است که از بدو روی کار آمدن با جنایت و کشتار، و با دروغ و ریاکاری قدرت جهنمی اش را حفظ کرده است. مردم ایران این حکومت تبهکار را خوب میشناسند. جنایات این حکومت، از قتل عام دهه شصت تا قتلهای زنجیره ای و تا شلیک به مردم معترض در خیابانها، که تنها مورد اخیرش کشتار قریب به ١٥٠٠ نفر از مردم بپاخاسته در آبانماه امسال بود، بر همه مردم ایران آشکار است. اکنون با فاجعه شلیک به هواپیمای مسافربری عمق جنایت و تبهکاری، و ریا و وقاحت حکومت اسلامی برای مردم جهان نیز آشکار میشود. اکنون مردم دنیا نیز بیش از پیش به حقانیت مبارزات مردم ایران برای خلاصی از شر این حکومت تبهکار پی میبرند. این رسوائی را میتوان و باید به ضربه نهائی برای بزیر کشیدن این حکومت منفور تبدیل کرد.

هم اکنون اعتراضات آغاز شده است. صدها نفر در تهران با شعارهائی نظیر "کشته ندادیم که سازش کنیم، رهبر قاتل رو ستایش کنیم"، و "این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت" به خیابانها آمده اند. جمهوری اسلامی، رسوا و آبرو باخته، در موقعیتی بسیار ضعیف و شکننده قرار گرفته است. متحد و یکپارچه به خیابانها بیائیم و مراسم یاد بود و بزرگداشت قربانیان سقوط هواپیما را به موج اعتراضی کوبنده ای علیه کلیت این نظام دروغ و کشتار تبدیل کنیم.

یاد عزیز قربانیان سقوط هواپیما و جانباختگان خیزش آبانماه گرامی باد!

سرنگون باید حکومت تبهکار جمهوری اسلامی !

 


حمید تقوائی

٢١ دیماه ١٣٩٨، ١١ ژانویه ٢٠٢٠


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com