حمله اوباش جمهوری اسلامی به شرکت کنندگان در تظاهرات

حزب حکمتيست(خط رسمى)
February 11, 2020

حمله اوباش جمهوری اسلامی به شرکت کنندگان در تظاهرات

 

امروز یکشنبه ۹ فوریه ۲۰۲۰ میتینگی اعتراضی در مقابل مرکز اسلامی در لندن علیه مراسم "تجلیل از نظام جمهوری اسلامی" برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آکسیون که به فراخوان شورای همبستگی و تشکیلات لندن حزب حکمتیست (خط رسمی) در اعتراض به جمهوری اسلامی برگزار شده بود، با شعارهای فارسی و انگلیسی علیه جمهوری اسلامی و در دفاع از مبارزات مردم در ایران مورد توجه و استقبال مردم و عابرین قرار گرفت.

پس از مدتی تعدادی از اوباش جمهوری اسلامی از مرکز اسلامی بیرون آمده و به فحاشی علیه شرکت کنندگان در تظاهرات پرداختند. این افسار گسیختگی را شرکت کنندگان در تظاهرات با شعارهای مرگ بر جمهوری اسلامی جواب دادند. ارازل اسلامی پس از آن دست به تعرض فیزیکی زده که از طرف معترضان بی جواب نماند و درگیری میان تعدادی از شرکت کنندگان در تظاهرات و اوباش اسلامی شدت گرفت که منجر به حضور پلیس شد.

جمهوری اسلامی امروز در محاصره توده میلیونی مردم محروم برای به زیر کشیدن خود قرار گرفته و افسار گسیختگی اوباش و چاقو کشانش در خارج کشور فقط و فقط آخرین ظرفیت و تلاش حاکمیتی رفتنی را نشان میدهد.

 

شرکت کنندگان در تظاهرات لندن به اوباش جمهوری اسلامی نشان دادند که این رژیم و جیره بگیرانش نه در تهران، شیراز، ماهشهر، کرمانشاه، اهواز و شوش و نه در برلین، پاریس، استکهلم و لندن از خشم و نفرت مردمی که تا به زیر کشیدن آن از پای نمی نشینند، در امان نخواهند بود. 

 

زنده باد آزادی، برابری

مرگ بر جمهوری اسلامی

تشکیلات لندن حزب حکمتیست (خط رسمی)

۹ فوریه ۲۰۲۰ (۲۰ بهمن ۱۳۹۸)


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com