جنگ واقعی در جریان است

حزب حکمتيست(خط رسمى)
January 11, 2020

جنگ واقعی در جریان است

دانشگاه شریف، امیرکبیر و خیابانهای اطراف دانشگاه تهران صحنه اعتراض دانشجویان و مردم متنفر از جمهوری اسلامی و درگیری آنان با نیروهای سرکوب است. دانشجویان و مردم معترض با شعارهای "مرگ بر دیکتاتور"، "بترسید، بترسید، ما همه با هم هستیم"، "سپاهی حیا کن، مملکت را رها کن" و "فرمانده کل قوا، استعفا، استعفا"، "این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت" و خواهان مجازات مسببین فاجعه سقوط هواپیمای مسافربری اوکرائین هستند.

هیچ چیز برحق تر از خشم و نفرت مردم، دانشجویان، کارگران، زنان، از ابعاد فاجعه بار هر روز حاکمیت جمهوری اسلامی ایران نیست، هیچ چیز برحق تر از نفرت از همه دستگاه حاکمیت و سرکوب، از ولی فقیه تا پائین ترین رده های بسیج و سپاه، نیست.

اعتراض امروز مردم در تهران، بابل و ... جواب مردم آزادیخواه به تلاش جمهوری اسلامی از استفاده از تنش با امریکا و تبدیل آن به فضای دفاع از حاکمیت است. جواب به تلاش در حاکم کردن فضای جنگ و عزای عمومی، فضای تقدیس سپاه و "حاکمیت ملی" و اعلام این واقعیت است که نفرت، خشم و اعتراض میلیونی، خیزش میلیونی برای رفاه، آزادی و امنیت را نمیتوان به این سادگی با تبلیغات و هیاهوی جنگی حاشیه ای کرد، نمیتوان مردم به میدان آمده را با هیاهوی جنگی و "قدرت نظامی" خود، مرعوب کرد.

اعتراضات امروز تهران و تجمع دهها هزار نفره دیروز و امروز در بغداد، ادامه اعتراض توده ای علیه حاکمیت ارتجاع در ایران و عراق و ابعاد جنبشی توده ای برای آزادی و رفاه، عمق نفرت از حاکمیت سیاه در این دو کشور و خودآگاهی عمیق مردم آزادیخواه به ماهیت حاکمین و توطئه ها و دسیسه های آنان است.   

امروز مردم معترض نشان دادند جمهوری اسلامی راهی برای فرار از تعرض مردم، راهی برای نجات از سرنگونی توسط خیزش انقلابی مردم آزادیخواه ندارد.   

حزب حکمتیست (خط رسمی) با تمام نیرو برای سازمان دادن این اعتراضات و حق طلبی و عدالتخواهی میلیونی، برای پیروزی آن و تحقق آزادی و برابری و خلاصی از جهنم جمهوری اسلامی به نیروی مردم سازمان یافته تلاش میکند.


زنده باد آزادی و برابری
زنده باد مبارزه مردم آزادیخواه برای رفاه، آزادی و امنیت

حزب کمونیست کارگری-حکمتیست (خط رسمی)

۱۱ ژانویه ۲۰۲۰


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com