ما همه هفت تپه ای هستیم!(در حاشیه دادگاه دوم مدافعان هفت تپه)

حزب حکمتيست(خط رسمى)
February 08, 2020

ما همه هفت تپه ای هستیم!

(در حاشیه دادگاه دوم مدافعان هفت تپه)


طبق اطلاع "کمپین دفاع از بازداشت شدگان هفت تپه و زندانیان ترقی خواه"  و در ادامه تلاش بیدادگاه جمهوری اسلامی برای اعمال فشار بر فعالین کارگری و آزادیخواه جامعه ایران، فردا صبح ٢٠ بهمن ۱۳۹۸ برابر با نهم فوریه ٢٠٢٠، فرید لطف‌آبادی ، رهام یگانه، هیراد پیربداقی به جرم حمایت از زندانیان هفت تپه برای بار دوم محاکمه خواهند شد.

جرم این عزیزان حضور در کنار خانواده بازداشتی های هفت تپه است. جرام آنها دفاع از هفت تپه است. جرم آنها دفاع از ابتدایی ترین حقوق انسانی طبقه کارگر و مردمی است که به فقر و فلاکت و به دزدی و چپال حاکمین از کیسه طبقه کارگر بخش محروم جامعه  اعتراض دارند. هیچ انسان شریف، آگاه و آزادیخواهی در این واقعیت که تلاش جمهوری اسلامی برای برگزاری این بیدادگاه ها از سر استیصال و برای عقب راندن و خفه کردن صدای کارگران و سخنگویان و مدافعان آنها با صدور احکام سنگین و زندان است، تردیدی ندارد.

اما حاکمین و شکنجه گران آنها که امروز لباس قاضی بر تن پوشیده اند، باید بدانند که چند ده میلیون انسان پرچم مطالبات هفت تپه و مدافعان آنها را بلند کرده اند. امروز دهها میلیون انسان خود را هفت تپه ای میدانند، خود را بخشی میدانند و این صف هر روز افزوده خواهد شد. با محاکمه کارگران هفت تپه و حامیان آنها، شما نه تنها درد بیدرمان خود را علاج نخواهید کرد، برعکس با هر محاکمه ای به تعدادی مدافعان هفت تپه، به تعداد مدافعان طبقه کارگر و به تعداد عدالتخواهان جامعه می افزایید. امروز بخش بزرگی از جامعه ایران هفت تپه ای هستند و همان پرچم و همان امیال را برداشته اند و خواهان پایان بردگی و حاکمیت مشتی استثمارگرند.

این صف دیر یا زود کل دستگاه سرکوب را فلج و گستاخی و دهن کجی حاکمیت را لگام خواهد زد. جامعه ایران در مقابل این افسارگسیختگی سکوت نخواهد کرد و از فرزنادن خود دفاع خواهد کرد.


حزب حکمتیست (خط رسمی)

١٩ بهمن ١٣٩٨- ٨ فوریه ٢٠٢٠


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com