با کشتن قاسم سلیمانی جنایتکار از تروریسم و جنایت دولتهای جنایتکار ایران و امریکا خلاصی پیدا نخواهیم کرد!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
January 04, 2020

با کشتن قاسم سلیمانی جنایتکار
از تروریسم و جنایت دولتهای جنایتکار ایران و امریکا خلاصی پیدا نخواهیم کرد!

بامداد امروز، جمعه ١٣ دیماه ١٣٩٨  برابر با سوم ژانویه  قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، و یکی از صدها جنایتکار تروریست و قاتل در جمهوری اسلامی و منطقه در جریان یک حمله هوایی نیروهای آمریکایی همراه با ابو مهدی المهندس، معاون فرمانده نیروهای دست ساخت سپاه پاسداران،حشد الشعبی عراق، در نزدیکی فرودگاه بغداد کشته شدند. پنتاگون و وزارت دفاع  و امور خاجه امریکا اعلام کرده اند این اقدام بدستور مستقیم ترامپ انجام گرفته است و به خاطر پیش گیری از اجرایی یک طرح تروریستی علیه نیروهای امریکائی صورت گرفته است.

از سوی دیگر رهبران جمهوری اسلامی به کف چرانی و تهدید و انتقام گیری پرداخته اند، ضمن تعین جانشین سلیمانی سه روز "عزای عمومی" برای این موجود جنایتکار از جانب حکومتی اعلام شده است که  هنوز چند هفته از کشتار گسترده مردم بیدفاع در شهرهای مختلف ایران نگذشته است. بدینترتیب دو دولت فاشیست و تروریست پرور امریکا و جمهوری اسلامی، که دستشان به خون صدها هزار انسان بیگناه در منطقه رنگین است، با این اقدام بیش از پیش فضای منطقه را نظامی تر و مخاطره افروختن جنگ ویرانگر را تشدید بخشیده اند تا بدینوسیله هر دو از بحرانها و معضلاتی که در داخل کشورهای تحت کنترل خود و منطقه با آن مواجه هستند عبور نمایند، و با بهانه جنگ علیه همدیگر سناریو کشتار دیگری از مردم بیدفاع منطقه را  تدارک ببینند. این آن وجهه مهم و خطرناک این واقعه است که باید علیه هر دو دولت جنایتکار امریکا و جمهوری اسلامی با قدرت ایستاد!

 کشتن و از سر راه برداشتن جنایتکارانی مانند قاسم سلیمانی زمانی به تقویت  بلاواسطه امر مبارزه ما کارگران و آزادیخواهان منجر میگردید که این جنایتکاران و دولتهایشان را بدست مستقیم خودمان از سر راه برداشته باشیم نه از جانب طرف سومی که سر سوزنی ابعاد سیاستهای تروریسستی و قلدر مابآنه اش و ضدیتش با نفس آزادی و رهائی طبقه کارگر و آزادیخواهان با جمهوری جنایتکار اسلامی فرقی ندارد! اگر فکر کنیم این اقدام امریکا بخاطر کمک به شهروندان و در راستای منافع آنها صورت گرفته است، خود فریبی محض و به سیاست های جنایتکارانه دولت امریکا،که رژیم ایران و امثال  قاسم سلیمانی ها  نیز محصول سیاستهای ویرانگر آنها هستند، کمک خواهد کرد!

 روشن است که مردم آزادیخواه ایران و منطقه با کشتن قاسم سلیمانی، به عنوان یکی از عاملین جنایت و کشتار و تروریسم  به حق خوشحال هستند، و ما نیز در این امر خود را شریک آنها میدانیم!. اما  دوباره تاکید میکنیم که خوشحالی و جشن و سرور ما هنگامی واقعی تر، پرمحتواتر و ماندگارتر خواهد شد که شاهد نه فقط  مرگ امثال قاسم سلیمانی های جلاد که همچنین شاهد مرگ  و محاکمه همه عاملین جنایت و ترور و کشتار و آدمکشی از جمله ترامپ  و خامنه ای ها نیز باشیم. و به ویژه  و مهمتر اینکه بشریت متمدن توانسته باشد  هر دو نظام ننگ بشریت، هر دو دولت فاشیست جمهوری اسلامی و امریکا را با قدرت مبارزاتی و قهر انقلابی و کارگری و سوسیالیستی از سر راه خود برداشته باشند. این دو دولت فاشیستی- اسلامی و فاشیستی -نژادپرست و ملی گرا دو سر یک مار وحشی و سمی و بسیار خطرناکی هستند که باید هر دو سر این مار کشنده را قطع نمود تا بشریت  به حداقلی از  یک زندگی انسانی دست پیدا کند و از دست جنایت و تروریسم و جنگ و آدمکشی و بمب  در منطقه خلاصی پیدا کند!.  

هم جنگ و جنایت و تروریسم آنها و هم آشتی و صلح شان به زیان امر آزادی و رهائی بشریت و  در راستائی تداوم بقایی نظام بردگی و استثمارگر سرمایه داری و تروریسم و جنگ و جنایت است!. ما کارگران و سوسیالیستها  و صف آزادیخواهان نه تنها در کنار هیچ سیاست و اقدمی از سوی هیچکدام از آن دو دولت جنایتکار قرار نخواهیم گرفت بلکه برای سرنگونی و نابودی کلیت این دو دولت فاشیست حامی سرمایه داری و جنگ و جنایت و تروریسم مبارزه میکنیم!
برای پایان دادن به این فضای ترور و تروریسم و مسابقه آدمکشی باید جمهوری اسلامی را  با قدرت طبقه کارگر و مردم آزادیخواه سرنگون کرد و دست جنایتکاران دولت امریکا را از همه کشورهای منطقه کوتاه کرد!

مرگ بر تروریسم!
مرگ بر هر دو دولت جمهوری اسلامی و امریکا!
زنده باد سوسیالیسم!
حزب سوسیالیست انقلابی ایران
Iransocialist2017@gmail.com
١٣ دیماه ١٣٩٨- سوم ژانویه ٢٠٢٠


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com