صدور احکام قطعی زندان برای متهمان پرونده هفت تپه یک اقدام شنیع و ضد کارگری است!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
December 15, 2019

صدور احکام قطعی زندان برای متهمان پرونده هفت تپه
 یک اقدام شنیع و ضد کارگری است!

 امروز شنبه ۲۳ آذر، برابر با ١٤ دسامبر ٢٠١٩ خبر صدور احکام سنگین برای اسماعیل بخشی و محمد خنیفر، از کارگران نیشکر هفت تپه، سپیده قلیان، فعال دانشجوئی و کارگری، امیرحسین محمدی فرد، سردبیر نشریه گام، عسل محمدی، ساناز الهیاری و امیر امیرقلی از اعضای تحریریه نشریه گام در شعبه ۳۶ "دادگاه" تجدید نظر با اتهامات  پوچ"اجتماع و تبانی علیه امنیت" کشور،  اعلام شده است،  که هر کدام  را  به ۵ سال زندان قطعی "محکوم" کرده اند. علاوه بر هفت متهم فوق، علی نجاتی، عضو سندیکای نیشکر هفت تپه نیز در شعبه ۲۸ "دادگاه انقلاب" به ۵ سال حبس تعزیری "محکوم" شده است.
صدور این  احکام  برای متهمان پرونده هفت تپه یک اقدام شنیع و ضد کارگری است و آنرا محکوم میکنیم! چنین رفتاری با طبقه کارگر نباید تحمل گردد. صادر کنندگان چنین احکامی علیه فعالین کارگری، که برای حق اولیه خود مبارزه کردند، از جانب همان سیستمی صادر میشود که دست کثیف شان به خون هزارها انسان آزادیخواه، که مبارزه آنها نیز الهام گرفته از مبارزه کارگران، و مطالباتشان نیز بخش تفکیک ناپذیری از مطالبات کارگران بوده و هست، رنگین شده است. این نظام ضد کارگری و ضد انسانی را باید سرنگون کرد و همه دست اندرکارانش را محاکمه و مجازات نمود، صدور این  نوع جنایت و احکام  راه تشدید مبارزه علیه جمهوری اسلامی را مسدود نمیکند، بلکه به آن بیش از پیش سرعت خواهد بخشید.

حزب سوسیالیست انقلابی همه کارگران، دانشجویان، فرهنگیان، زنان، جوانان و نیروهای مترقی و آزادیخواه را به اعتراض به احکام صادره علیه فعالین کارگری و آزادیخواه فرامیخواند.همچنانکه بارها تاکید کرده ایم تعرض به کارگران پیش درامد تعرض به کل جامعه از سوی ارتجاع حاکم و سرمایه داران است، در چهل سال اخیر حداقل چهل بار این واقعیت را تجربه کرده ایم. و اما دفاع متحدانه و یکپارچه از کارگران و تقویت جنبش سوسیالیستی در جامعه، امر رهایی کل جامعه و مسیر سرنگونی جمهوری اسلامی را  بدون تردید هموارتر و ممکن تر خواهد کرد.

احکام صادره علیه فعالین هفت تپه و دیگر بخشهای کارگری و دانشجوئی فوری باید لغو گردد!
همه زندانیان سیاسی و بازداشت شدگان اعتراضات آبانماه بدون قید و شرط باید آزاد شوند!
پیش بسوی اتحاد طبقاتی صف کارگران و آزادیخواهان علیه رژیم وحشی اسلامی سرمایه داری!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
Iransocialist2017@gmail.com
٢٣ آذر ١٣٩٨
١٤ دسامبر ٢٠١٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com