زنده باد سپیده قلیان که همچنان جانیان چند منظوره رژیم اسلامی را افشا و بی ابرو می کند!

سعيد صالحى نيا
December 29, 2019

زنده باد سپیده قلیان که همچنان جانیان چند منظوره  رژیم اسلامی را افشا و بی ابرو می کند!

این روزها در میان مبارزات جانانه ازادیخواهان با رژیم مستاصل اسلامی ، دیالوگی بین سپیده قلیان (قهرمان جنبش کارگری ایران) و لاشخور رژیم اسلامی یعنی ذبیح پور در مدیا منتشر شده که بسیار قابل تامل است.

سپیده قلیان فعال شجاع کارگران و زحمتکشان ایران در حالیکه در بند جنایتکاران رژیم است و برایش زندان بریده اند و در عین حال زیر شکنجه روانی و جسمی است همچنان ایستاده و با تمامی محدودیتها دلیرانه از ازادی و برابری دفاع می کند.

سپیده در نامه اش به مردم این موجود چند منظوره را افشا می کند و توضیح می دهد که او بوده که نوشته ای را به سپیده داده تا جلوی دوربین بخواند و "اقرار" کند.

 

سپیده قلیان ،مچ مهره های چند منظوره رژیم مثل امنه سادات ذبیح پور را که در تلویزیون رژيم برنامه دارد و بخشی از دستگاه شکنجه و اطلاعاتی رژیم هم هست را بخوبی باز کرده و توجه مردم را به این پدیده چند منظورگی در رژیم اسلامی جلب کرده.

 

بله در رژیم اسلامی شکنجه گران و جانیان رژیم گاهی در مدیا نقشهای مهمی دارند.سابقه شریعتمداری گرداننده روزنامه حکومتی  کیهان را مردم شناختند که شغل بازجوئی هم داشته و الان یک گله کامل از نسل جوانی های رژیم را داریم که جلوی دوربین تلویزیون می ایند و برنامه دارند و در پشت صحنه بخشی از دستگاه شکنجه و بازجوئی رژیم هستند.

سپیده قلیان در مکاتبات اخیرش افشا کرد که این خانم امنه سادات از جمله حیواناتی است که در تهیه برنامه های "مستند سازی" بر علیه سپیده شرکت داشته.

هدف این برنامه ها توسعه جنگ روانی بر علیه فعالین کارگری و مبارزان راه آزادیست.در نامه جوابیه این خانم امنه سادات هم می شود دید این جانور چگونه ادای عاطفی در می اورد و خود و هم طویله ای هایش را مظلوم جلوه می دهد که "خانواده سپیده" اینها را از پله ها پرت کردند پائین و دنده شان شکسته"!

بواقع این لاشخور رژیم اسلامی مردم را واقعا احمق فرض کرده که اینگونه بی شرمانه سعی می کند جای ظالم و مظلوم را عوض کند.

ببینیم این خانم ذبیح پور چه سابقه ای دارد:  (3)

این موجود خبرنگار صدا و سیمای رژیم اسلامیست در دهه 60 بدنیا امده . وظیفه اصلی او "انالیز شبکه های ماهواره ای "در برنامه بیست و سی شبکه دوم است.او از احمدی نژاد جایزه گرفته برای مهملات تبلیغاتیش برای رژیم و داوطلب شده برود فلسطین خبر تهیه کند! از میان لمپنهای جوان رژیم است و باید خوب شناخته شود تا جامعه امثال او را بعنوان جانیان نقض حقوق بشر در اینده به میز محاکمه بکشد.

این لاشخور، بازجوهای سپیده قلیان را "نحیب و باوقار" می نامد و مدعی است این بازجوی باوقار مورد حمله سپیده قلیان قرار گرفته و دنده اش شکسته!

ناراحت است که از دست رژیم اسلامی ، سپیده به "حقوق بشر غربی" شکایت کرده! و "بجای تنفر به سپیده ترحم دارد"!

 و در اخر مدعی است که سپیده را ندیده و قرار است در قیامت سپیده را ببیند!

 

لاشخورهای نسل جدیدی رژیم اسلامی:

نسل اول رژیم اسلامی دارد ته می کشد.دزدی کرده اند و بار خود بسته اند.نسلهای بعدی نوکر رژیم روانشناسی دیگری دارند.عموما فرصت طلب و بی ربط به قیام 57. عموما دنبال کاه یونجه به بساط رژیم کشیده شدند .

بخشی از این لاشخورهای جوان در شاخه نظامی مشغولند بخشی در شاخه تیلیغی بسیجی امنیتی.

همه اینها کیسه ساخته اند تا از دزدیهای رژیم سودی ببرند.

نمونه "امنه سادات" را بیشتر باید زیر ذره بین قرار داد.انواع نری هم دارند اینها که جلوی دورین تلویزیون مشغول مغز شوئی مردم هستند و به همان اندازه دریده و دروغگو هستند که خامنه ای .

امنه سادات از نوع مهره های چند منظوره رژیم است.او در دستگاه تبلیغاتی امنیتی رژیم به خودفروشی مشغولست .

او به سپیده قلیان می گوید که قرارش به قیامت است و امید من و ازادیخواهان اینست که بزودی قیامت او فرا برسد و بساط ننگین رژیمش را توی سرش مردم خراب کنند و مثل قذافی و صدام اخر و عاقبت حکومتش را ببیند.امثال او را حتما باید نگه داشت و جلوی دوربین برد در انزمان تا تاریخ بسازند.تاریخ شکست خوردگانی که زمانی مهره چند منظوره شدند و خود فروختند و قهرمانان طبقه کارگر ایران را با مهملات خود ازردند.

به امید دیدار ازادیخواهان با امثال امنه سادات در قیامت رژیم اسلامی!

 

 

 

منابع:

 

(1)سپیده قلیان: " شکنجه، مستند، دیگر اثر ندارد"

 

https://www.akhbar-rooz.com/%D8%B4%DA%A9%D9%86%D8%AC%D9%87%D8%8C-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF%D8%8C-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF/?fbclid=IwAR3YFP7BJFPDAOiMSTzGJYkgJVtwAq8pGU-To7uSXSOMWLZ68ALdGCt3Jq0

(2)پاسخ ذبیح پور به سپیده قلیان:

https://www.tarafdari.com/node/1496307

 

(3)بیوگرافی لاشخور رژیم اسلامی: ذبیح پور

https://shaboneh.com/آمنه-سادات-ذبیح-پور/


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com