مردم مبارز کردستان!

كميته كردستان حزب كمونيست كارگرى ايران
November 17, 2019

مردم مبارز کردستان!

 

با شروع اعتراضات سراسری علیه گرانی بنزین، شما نیز در شهرهای کردستان همگام و هم جهت با مردم در سایر شهرها علیه حکومت جنایتکار اسلامی به میدان آمده اید. در شهرهای سنندج، مریوان، جوانرود و سقز اعتراضات کوبنده خود را به نمایش گذاشتید و پرچم جمهوری اسلامی را به آتش کشیدید. دانشجویان سنندج با شعار مرگ بر گرانی به اعتراضات پیوستند.

 

مردم مبارز کردستان! کارگران! معلمان! زنان و دانشجویان

شما تجارب گرانبهایی در سازماندهی اعتصاب در کردستان دارید و بارها در مقابل جنایات حکومت در سراسر کردستان اعتصابات قدرتمندی برپا کرده اید. شما تجربه تشکیل شوراها و بنکه های محلات را دارید. شما بارها در مقابل زندان ها تجمع کرده و تعدادی از اعدام نجات داده اید. معلمان کردستان در چند سال گذشته با شرکت شکوهمندشان در اعتصابات سراسری تجارب گرانبها و قابل اتکایی کسب کرده اند. 

 

وقت آن است که در کلیه شهرهای کردستان همگام با مردم در سراسر کشور به میدان بیایید. کارگران، معلمان و دانشجویان را فرا میخوانیم که با دست زدن به اعتصاب و حضور فعال در تجمعات اعتراضی، سراسر کردستان را به اعتراض تبدیل کنید. فعالین کارگری و معلمان پیشرو نقش مهمی در هدایت اعتراضات دارند و میتوانند نقش مهمی بعنوان سخنگویان و سازماندهندگان اعتراضات ایفا کنند. فعالین کارگری و معلمان و جوانان پیشرو میتوانند با تجارب گرانبهایی که دارند دست به کار سازماندهی مردم بشوند و شوراهای سازماندهی اعتراض را در همه شهرهای کردستان تشکیل دهند.

 

در جریان اعتراضات روز شنبه ٢٥ آبانماه در شهرهای جوانرود و مریوان تعدادی از عزیزان شما توسط نیروهای مزدور حکومت به قتل رسیدند. کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ضمن تسلیت صمیمانه به خانواده های جانباختگان و به همه مردم معترض و آزادیخواه، شما را فرامیخواند که  اجتماعات بزرگی در گرامیداشت آنها برپا کنید و این اجتماعات را به صحنه اعتراض کوبنده علیه حکومت تبدیل کنید. حکومت اسلامی باید برود و بر ویرانه های آن جامعه ای مبتنی بر رفاه و عدالت و آزادی ایجاد شود.

 

سرنگون باد جمهوری اسلامی

زنده باد رفاه، آزادی و برابری

زنده باد سوسیالیسم

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

٢٥ آبان ١٣٩٨، ١٦ نوامبر ٢٠١٩



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com