پیام تسلیت کمیته کردستان به مناسبت درگذشت نیما ابراهیم زاده

كميته كردستان حزب كمونيست كارگرى ايران
October 22, 2019

پیام تسلیت کمیته کردستان به مناسبت درگذشت نیما ابراهیم زاده

 

با کمال تاسف نیمای عزیز فرزند زبیده حاجی زاده و بهنام ابراهیم زاده روز ٢٩ مهر در بیمارستانی در تهران درگذشت. نیما تنها ١٩ سال داشت و از ٩ سال پیش یعنی از سال ٨٩ با بیماری سرطان دست و پنجه نرم میکرد. این خبر برای همه ما که نیما را از دور میشناختیم و طی این سالها مدام برای بهبود او دقیقه شماری میکردیم، بی نهایت تکان دهنده است.

 

جمهوری اسلامی در تمام دورانی که نیما با این بیماری دست و پنجه نرم میکرد پدرش بهنام را در زندان نگه داشت و نگذاشت آنها در کنار هم باشند و از محبت یکدیگر انرژی بگیرند. نیما از همان کودکی با گوشت وپوست بیرحمی حکومت اسلام را لمس کرد. سرنوشت نیما به تنهایی عمق یک حکومت ضد انسان، ضد کودک، ارتجاعی و جنایتکار را نشان میدهد. اما در مقابل نیما و خانواده اش همواره در حلقه بزرگی از مردم شریف و انساندوست قرار داشتند. و این کمک بزرگی به نیما و همینطور به زبیده و بهنام بود که خود را تنها احساس نکنند و مردم زیادی را یار و یاور خود بدانند و به حمایت و مهر و محبت آنها پشتگرم باشند و بتوانند با روحیه ای انقلابی ناملایمات این سالهای طولانی را تحمل کنند. ننگ و نفرت بر حکومت کثیف اسلامی که نگذاشت حتی در این روزهای آخر زندگی نیما پدرش در کنارش باشد.

 

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری درگذشت نیمای عزیز را به بهنام و زبیده  و تمامی کارگران و مدافعین حقوق کارگر و فعالین حقوق کودک تسلیت میگوید. ننگ بر حکومت اسلامی.

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

٢٩ مهر ١٣٩٨

٢١ اکتبر ٢٠١٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com