مدیران «کانال های تلگرامی» باید فورا آزاد شوند

كميته كردستان حزب كمونيست كارگرى ايران
September 30, 2019

 مدیران «کانال های تلگرامی» باید فورا آزاد شوند

 

طبق خبری که ایسنا منتشر کرده ۹ نفر از مدیران کانال های تلگرامی در کردستان بازداشت شده اند.  علی آزادی فرمانده نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی در کردستان با ردیف کردن به اصطلاح اتهامات امنیتی از قبیل: "افترا، تهمت، سلب آسایش عمومی، دلسرد کردن مردم نسبت به مدیران نظام، ارتباط با گروهک های معاند، اقدام علیه امنیت ملی از طریق ارتباط با گروهک‌های معاند، افشای نام افراد وابسته به نظام برای هدایت اقدامات تروریستی، اختلافات قومی و مذهبی، قلم فرسایی در برخی از سایت‌ها، اخاذی و تهدید"، علیه مدیران کانال های تلگرامی در کردستان پرونده سازی کرده و سناریوی امنیتی برای آنها ترتیب داده است.

 

سناریو سازی "امنیتی" علیه فعالین کانالهای تلگرامی کار هر روزه جمهوری اسلامی و ادامه سیاست جنایتکارانه جمهوری اسلامی علیه فعالین کارگری، فعالین حقوق زن، معلمان و فعالین مدنی است.

 

جای  کاربران یا مدیران کانال های تلگرامی زندان نیست، آنها شایسته حمایت گرم مردم اند. این مقامات و مفتخوران حاکمند که به دلیل ٤٠ سال جنایت و از جمله به دلیل سلب آزادی بیان، تشکل و مطبوعات باید دستگیر و محاکمه شوند. 

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری دستگیری مدیران کانال های تلگرامی  را شدیدا محکوم میکند و از مردم میخواهد با تجمع در مقابل ارگان ها و زندان های جمهوری اسلامی، با جمع آوری طومار و به هر شکل دیگری که میتوانند این دستگیری ها را محکوم کرده و خواستار آزادی فوری تمامی بازداشت شدگان شوند. از کلیه احزاب و سازمان های اپوزیسیون و از تمامی نهادهای کارگری و انساندوست انتظار دارد که دستگیری مدیران کانال های تلگرامی در کردستان را محکوم کنند و خواستار آزادی تمامی بازداشت شدگان شوند. تمامی بازداشت شدگان باید فورا و بدون قید و شرط آزاد شوند و به هر گونه فشاری علیه آنها پایان داده شود.

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

 

٨ مهر ١٣٩٨ -  ٣٠ سپتامبر ٢٠١٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com